Dagen slutade bra ändå..0

Japps, precis. Våran dag började ju inte allför bra, bordet vi skulle köpa fanns inte de tillhörande stolarna o div annat. Kändes inge vidare, men men.. Till slut blev det toppen!
För nu sitter vi med ett jättefint bord som jag hittade på blocket här idag, tänka sig! Det är inköpt på kaaza i feb i år, så typ inte alls använt. Suuperfint enligt mitt tycke! :-) Och dessutom så sparade vi runt 5000:- som vi var beredda att betala för det andra vi hade sett på mio. Inte alls dumt, hade ju kollat på ett exakt likadant. Förutom att dessa stolar var i äkta skinn och de vi spanat ut va i imitationsläder.. Så absolut helt toknöjd av köpet, kan inte klaga. Å de förtår ni väl när ni ser den här bilden..? Hehe.. Pröjsade hela 4900:- Kanooon!!

  <-- Sååå SNYGGT!!!

Sen så ha jag faktiskt gjort en del fler fynd, en snygg rööd regnjacka så jag kan va ute me Linus i ösregnet o leka me honom. Sen så ha jag köpt en ny jacka åt prinsen, på rea på polarn såklart! :-) Åsså fyndade jag några skor till mig själv på rean på Euro skor i förra veckan. Känne mig suupernöjd, alltid lika roligt o göra lite småfynd här o där.
Så nu ska vi bara söka rätt på nå snyggt vitrinskåp som vi kan ställa in alla våra fiina glas i. Undrans bara vart man kan finna det? Aja, ut på spaning bara.. Hihi..

  

 

Nää, ska väl kanske ta o fynda lite mera här. Ut på nätet o blippa runt lite.. Dagiskläder önskas, slitstarka och bra ska de vara. Å helst ska de väl inte kosta en förmögenhet, allt går ju sönder.. :-/

Imorn bär det av utöver Njurunda hållet, träffa Ki o Max o åka o luncha ngnstans. Suupermysigt! Såå himla längesen vi sågs så det ska bli supermysigt! Hoppas vädret håller sig ganska bra, annars kanske jag få använda min nya fina röda regnjacka.. Hihi.. :-)

Tjingeling!!

/Mariana

Postat den 2008-08-05 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar