Första advent..0

Första advent är förbi, nu väntas de som sjutton på denna jul. Ååh, gillar verkligen inte julen. Fyy bubblan, alla dessa måsten och byta pengar med varandra.. Tycke inte de e såå givande faktiskt, men blir att varje år gör man likadant endå.. :-/ Typiskt!!  För barna e de ju såklart viktigt.. Men de e väl allt.. :-/
Va i alla fall på julskyltningen i söndags, regnade gjorde det. Men va gjorde det? Trött och hängig va jag såklart efter partajandet i lördags. Ojojoj, va himla roligt vi hade. Och det vill jag lova att det kändes dagen efter också.. Hua!! Tur de blir relativt lugnt här framöver.. :-)
Nu ser jag fram emot helgen i Stockholm nästa helg och sedan juldagen då Helena o Lisa kommer hem.. Saknar!!!
Vi ska ju ner o se musikalen footloose och mysa på i massor.. Min kära mor, moster och vi alla tjejkusiner... Hihi.. Myyys!!

Ha varit himla dålig på att blogga sista tiden, men de har haft sina orsaker. Vad, när och hur kommer visa sig för er nyfikna.. :-) Känner mig sååå glad bara.. :-)

Idag har jag o Linus knäppt lite kort på honom.. Haha.. Snart dags för julkort så vi ha trixat lite här hemma och imorn bär de av ut i naturen, måste ju knäppa lite av varje för o se vilka som blir bäst.. Hehe..

  Smakprov... :-) SÖÖÖT!!!

Tro de va kämpigt då... Ååh, lillfisen ville ju inte sitta lika länge som mamma ville.. Hehe..

Helgen som kommer blir tuff, man ska försöka hinna med allt på samma gång. Först jobb, sen bröllop, sen systers födelsedag o till sist personalfest/middag.. Plus att jag ska jobba igen klockan 7 på söndag... Hur ska man härda ut?
De mest tråkiga är ju att jag knappt få se Linus ens, men men... Därför tog jag två dagar med honom här mitt i veckan, så vi hinner mysa järnet och kramas i massor... :-)

Senare i eftermidda så ska Pernilla, Magnus, Roland o Alfred komma ner på midda. Ska bara bju på kött o pärer o kanske nå mumsig fruktsallad efter.. Hmm, ha inte rikigt bestämt mig än.. Hehe.. :-)

Annars då, vad händer?? Hmm, jooo.. Massor!!! Just de, fick ju dagiskorten idag. Är såå fruktansvärt less bara att lilleman inte kollade in i kameran... Men han e ju finast endå, men hade varit ännu bättre om han kikade in.. Typiskt!!

  Mumsig bit va? Hihihi...

Nää, nu är det dags o grejsa lite. Kanske ta sig en dusch o vakna till... :-)

Tjingeling!! :-D

/Mariana

Postat den 2008-12-03 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar