Mina nya fina...1

....Skoterkläder... Hihi... Såå nöjd må ni tro! Va faktiskt o hämtade dem i torsdags, så nu ser man ut som en spritt språngande stor reklampelare!!! Haha.. Pappsen ha verkligen proppat på mig en massa smått o gått..
Komma bli tokbra när jag får de nya skorna också.. Eller just de, när jag få råd o köpa dem... :-) Hehe..
Men måste ju såklart lägga ut några bilder på kläderna också.. Dumt nog ser man ju ut som en jätte i dem, men vafan, de ska ju va varmt o gott när man e ute o åker.. Eller hur? :-)

  

    <---Taaadaaa!!! :-D

Dåligt sugen man blir att åka skoter då... Iiih, nuuu TACK!!!

Men som sagt supernöjd me kläderna, pappa e också glad kan jag tänka mig. Ger ju ut en massa reklam för hans del också.. Hahaha... Kan ju faktisk inte va nöjdare... :-)

Nää, kanske ska ta o tänka på morgondagen också. Har ju en lugn o skön helg utan ståhej denna helg. Jobbar en massa bara och försöker umgås me lille prins när tiden finns till övers efter jobb..
Dumt bara att han går o gör illa sig var och varannan dag... :-/ ALLTID när de e dags för en högtid eller nå annat som t.ex. kort eller nå så måste han ju bara gå o slå sig eller nå annat dylikt.. Typiskt!!
Nu ska han lixom va blå i pannan på alla julkort från denna jul... Jaja, så är de när man e frammåt o nyfiken liten man som min lillfis... Hehe..

Time for my bed now! Natti Natti...

/Mariana

Postat den 2008-12-20 i Allmänt | Trackbacks ()

Postat av Acca den 2008-12-28 (15:27:05) http://acccca.blogg.se/

snygga kläder! grattis till linus på födelsedagen!!! ha de så bra å god fortsättning!

kram anna-carin

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar