Då va de helg igen..0

Mm, helgen är kommen å trött är man som en gnu! Usch, vill inget hellre än och lägga mig å sova. Men ska faktiskt gå o se på bio ikväll, mysigt! Linus är hos mormor o Micke ikväll, så det är bäst o passa på medans han är borta och har det mysigt och blir bortskämd.. hehe.. Kan inte bli bättre!

Har nästan nyss kommit hem från jobbet jag, å tänkte snart åka bort till Linus o mormor o se va de gör. Kanske ska tigga åt mig lite middag också eftersom jag själv inte orkar ställa mig o laga mat åt mig själv.. Trött va namnet ja!! :-)

De två dagar nu som vi varit på coop konsum i timrå har varit mycket roliga, har lärt oss massor och längtar ännu mer tills vi ska öppna våran egna butik i birsta. Fast det är ju nästan 2 månader kvar dit, å det innebär en massa varuplock och uppiffning av våran butik innan. Skoj! Längtar såå!! hehe..
Innan öppning ska jag hinna med o jobba lite på coop i Härnösand och även på coop forum i Skellefteå, himla roligt faktiskt.

Igår va jag o syrran (Linda) och tränade på sporthallen, guuud va trött jag va imorse när man skulle kliva upp. Inte för att det vart någon hårdträning för min del, men bara och röra på sig va tröttsamt när man jobbat i några dagar nu. Inte van detta inte, hualigen! :-/  Ska verkligen bli ändring på de!!

Nåja, ska väl ta o "piffa" till mig nu innan biobesöket. Ha inte bestämt vilken film det blir än, men e rejält sugen på Will Smith´s nya film. Va den nu hette?? Öööh, få la kolla de när man komma dit. Haha!! Snurrjag!!

Ha de fint så skrive jag nå mer när ja orka, som sagt e man tröttast nu.. Oooo..

Tjingelingen!! :-)

/Mariana

Postat den 2008-02-08 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar