Månda, snart tisdaaa... =)0

Måndag och vardag igen, ganska skönt faktiskt även fast man blir trötter. Ska åka upp ti Övik imorn på lite praktik, åsså ska de bli himla skoj o mysigt o bo på hotell. hihi..
Fast kommer sakna ihjäl mig efter lilleman, ett helt dygn utan honom. Blää!! Varför ska det kännas 10 ggr värre bara för man ska åka lite längre bort..? Usch, känns inte kul. Men eftersom det ingår i jobbet så måste man offra sig ibland.. :-)

Lägger in några bilder från lite nu o då här, snyggingen o prinsen Linus är min bästaste i väääärlden!! :-D


                     


Nää, sak faktiskt ta o ta mig en dusch o gå o sova nu snart. Är såå jäkla trött plus att mitt huvud ha gjort ont enda sen jag klev ur sängen imorse. Kan kanske va för att man är såå trött nu på sistone, blää!!

Så natti natti, skrive nå mer när ja orka..:-D   Herrråååå!!

/Mariana

Postat den 2008-02-18 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar