Massor ha hänt...0

Hejsan hallåå gott folk!

I helgen har det hänt en del kan man säga.. På fredakväll va vi som skrivet ut på Alnön o käkade mumsig middag me mamma o Micke, sedan åkte vi bara hem o sussade gott.
På lördagen åkte vi o hälsade på familjen Dahlin ute i Fagervik en sväng. Sedan for vi ut ti birsta och köpte en ny bilstol till Linus, måste ju ha en i båda bilarna eftersom han ha vuxit ur den lilla.. :-) Blev en BeSafe eftersom den passade bäst i bilen, plus att den är tokbra!!
Sen så sprang vi in på birsta city och inhandlade en skinnjacka åt lilleman, såå snygg!!

  <-- Cooling!! Den ska vi ha användning av massor här i vår och sommaren! :-)

Senare på eftermiddan va de ju såklart hockey på tv:n, så kikade på den åsså kom Magnus bror Stefan hit me kompis Martin. Käkade ilag, pizza!! Mums!!
Linus fick även prova Stefans mössa, titta här.. hehe..

  <-- Frään va? hehehe..

Senare på lördagskvällen ringde min kära lillasyster och ville så gärna ha skjuts, å snäll som man är så åkte jag såklart iväg och skulle skjutsa dem. MEN, väl där och ha hämtat dem så upptäcker vi att jag ha fått punka på ena framdäcket... Bläää!! Men eftersom de inte är alltför långt hem ti mammsen så tog jag mig dit och parkerade bilen där istället. Vilken tur de va goofy å inte volvon, då hade jag inte kunnat kört en meter.. :-/  ho ho..
Efter många om och men så tog jag mig hem, strumplös, bh-lös och endast me pyjamas o fleecejacka stog man där.. Ja, ni kan ju tänka er den synen..!! Haha, man kände sig ganska utblottad.. :-)
Nåja, tog mig hem iaf.. Skönt de!! 

På söndagen stog de tupperwareparty på schemat, åkte upp till Torpshammar där det skulle vara och gick på en visning hos Emma. Massa fint finns de, men tyvärr kan man ju inte handla allt för mycket åt gången. Men hittade en del som jag bara skulle ha!! Sen ska jag ha ett eget party också i slutet på mars, så ska försöka komma på ett datum så jag kan skicka inbjudningar till massor!! hihi..

Igår hela dagen så höll sig Magnus hemma här och tapetserade Linus sovrum, snart e de klart. Halva rummet är tapetserat, snart så... Ska ta och åka och inhandla en ny dörr plus div till som ska in i rummet också den här veckan, så förhoppningsvis kan vi göra klart de till helgen.

Igår fyllde även min styvsyster Therese år, hela 21 år.. Så dit for vi och åt tårta plus go mat igår eftermidda, alltid lika skoj och träffas allihopa!

Idag tänkte vi åka och hälsa på Jennifer och Bodil, Jennifer fyllde ju hela 1 år i förra veckan. Så nu e hon också stortjej, de gå så fort! Få se när de blir idag, annars få vi kanske ta de någon kväll här i veckan.. :-)
Måste ju jobba resten av veckan, känns ganska trist faktiskt.. :-/ Man tänkte inte på hur skönt man hade det när man va hemma och myste som mest hela dagarna, nästa gång ska jag verkligen ta vara på det mer!! Men vi ska vara i Härnösand ons-fre på deras coop forum, så de ska bli skoj faktiskt. Fast dock blir de ganska långa dagar, men visst, de få man ta!! :-)

Imorgon är det Me&I party också, hemma hos Ki. Ska bli najs som sjutton de, har redan spanat på deras hemsida. De finns ju såå mycket där också som man bara vill ha, men även där tar plånboken emot och säger..: "-Bara enstaka, inte allt!!"  hehe..

Nää, nu ska jag väl ta o mysa me Linus såhär en ledig dag. Har hållt på jagat några begagnade däck åt golfen, men de skulle kika ifall de hade. Såå hoppas jag kan åka och köpa dem idag nångång... Annars blir det nya, och dessutom mer stålars ska ut. Näätack, köper hellre beg.. Håll tummarna åt oss!! :-) hehe..

Joo, kom på en grej... Surrade på pappa min igår och han hade testat och ha me hundarna på skoterturen i lördags, vilket de båda gillade. Tänka sig? Hahaha.. Så måste ju lägga upp bilderna som han skickade, sötnosarna Temmis och Boss njuuuter i släden!! :-D

       
   <-- Boss tar sig en vilostund på snöhögen uti Kovland..

/Mariana

Postat den 2008-02-25 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar