Vilken helg.. =)0

Jaa precis, vilken helg. Hade tokskoj uppe i västra delarna, massa dans och mycket trevliga människor. Kunde inte bli bättre, dessutom spelade "The Hatchback´s". Kanonbra spelning, så himla roligt!! :-) Såå, nu såhär en måndag kan man bara sitta o tänka tillbaka o känna att det var en lyckad kväll.. Kan man leva länge på kan jag lova!! hehe..

Den här veckan har däremot inte börjat så himla bra, åkte o lämnade Linus på dagis imorse vid 7,30. Åkte på jobbet och fick då ett samtal från dagis runt 8,10. Linus hade åkt på magsjuka, IGEN!!! Eller ja, de trodde dem. Så vi få väl se hur de artar sig.. Så de va bara o plocka ihop mina grejjer o åka iväg o hämta hem honom igen, lilla gubben.. Tycke så himla synd om honom, att han aldrig ska bli helt frisk. Det går lixom i rundgång där på dagis verkar de som, så bestämde nu på dagis att vi är hemma imorgon också ifall de nu är magsjuka. Plus att på onsdag är jag ledig, så en till bonusdag där.. :-) Nu ska han banne mig bli frisk!!
I helgen har han haft snuva, som dessutom medför hosta. Usch, lider me min lilla groda!
MEN, förhoppningsvis så går det fort över. Vill ju heller inte själv åka på nå sånt där igen, inte roligt.. Blää!!

Idag tänkte jag göra köttgryta, mums va sugen jag är på det nu. Igår så va vi hem ti min mamma och åt, där serverades fläskfilé m. potatisgratäng o sås. Såå himla gott och dessutom så himla skönt o slippa ställa sig o laga mat när man vart ute o slirat. :-)
Innan jag åkte hem från Ljungaverk så drog vi i oss massa smaskig smörgåstårta, å det va också mumsfillibabba!! Haha!! Tänka sig o bli så mycket bortskämd på en o samma dag, aldrig helt fel.. :-) Haha!

Den här veckan blir det alltså mycket hemmamys eftersom lilleman e sjuker, fast ska komma iväg o träna lite också. Så himla skönt när man gjort sig ett pass, åsså känne man ju sig såklart pigg o fräsch. Ja, för stunden iallafall..

La Linus för o sova för en stund sedan, så nu tänkte jag försöka tvätta lite också. Kan behövas, tvättkorgen är överfull som vanligt den sista tiden. Hinner för sjutton inte med mig riktigt, men ska bli ändring på det. Å det är NU!

Dags o grejjsa!! Ha de gott allihopaaa!!  Bye Bye

/Mariana

Postat den 2008-02-04 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar