Vilken underbar dag!!0

Mm, dagen känns redan helt kanoon. Solen skiner och jag med den! Kan ju inte bli bättre, eller hur?

Linus och jag har dansat och sjungit här på morgonen, fast dock blev han såklart övertrött och vägrade sova när de väl blev dags. Så somnade inte förän klockan 13, så vi få hoppas lilleman vill sova ett litet tag till.
Älskar lille prins även fast han ka bli toookjobbig i sitt trötta tillstånd, hua!!
Själv ska jag strax hoppa in i duschen o fräscha upp mig lite, för att senare ta oss ut i fina vårvädret. Termometern visar +9 grader så det känns verkligen toppen!

På eftermiddan idag ska vi bege oss till mamsen o micke, vi ska äta tillsammans idag. Mums! Har tagit fram älgstek som vi ska göra, sedan ska det serveras kokt potatis och mumsig sås till. Ooo vad jag längtar!! hehe..
Inte alls så man är matglad va? haha..

Tänkte även ta mig en tur utöver Birsta innan vi åker på Alnön, kika runt lite i de nya butikerna. Inte för att man ska shoppa så väldans, men alltid roligt o se va de har o bjuda på. Kanske nå nytt o fint? :-)

Såå nu ska jag ta mig i kragen o fräscha upp mig lite, lovely!!

Tjingeling!!

/Mariana

Postat den 2008-02-22 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar