Dagen efter...1

Precis, dagen efter är en piiiina!! Fyy fasen vad jag mått pest idag, tog oss en promenad bort ti mamma å hämtade hem Linus. Blev tyvärr inge bättre me de, trött o slut i hela kroppen. Tur de inte blir allt för ofta man tar sig en drink, usch o fyyy!!
Linus hade sovit gott hemma hos momma, synd att en annan inte kände sig utvilad...!! Kunde väl ha varit nykter igår...? Åååh, huvuvdet e såå tungt..
Aja, nog om detta.. Vi hade iaf JÄTTETREVLIGT, så supertack för festen o maten. Kunde inte bli bättre Linda o Maria!! Hoppas ni hade lika roligt som vi andra. :-)

Som sagt så började dagen inge bra, efter promenaden köpte vi oss pizza allihop. Sedan åkte vi hem å tog o städade lite. Såg ju åter igen dessa otrevliga dammråttor som slickar golven.. Usch!!
Såå nu äntligen när vi e klara så ska vi väl kika på lite tv innan läggdags. Typiskt nog ska Linus absolut inte sova, vill hellre va uppe o leka han. Tokis!!
Imorn ska jag o Linus bara hålla oss här på hemmaplan, ska nog ta en prommis bort på apoteket en sväng. Såå himla skönt o ha allt så nära, åsså bor vi äntligen på RÄTT sida av stan..
Trivs toppenbra! Mitt liv känns verkligen skitbra just nu, alla bitar börja falla på plats!!

Ska ta o lägga in lite bilder från gårdagen oxå såklart.. hihi..

Ha de gott!!

/Mariana

Postat den 2008-01-13 i Allmänt | Trackbacks ()

Postat av Bodil den 2008-01-14 (10:59:36)

hihi...fyllkråka!! hoppas du hade kul. själv ligger jag och jennifer i vinterkräksjuka! =S har spytt i 2 dagar och 2 nätter!! hua..!!

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar