En helt vanlig onsdag..0

..Eller ja, nästan.. Började dagen me o gå ti syster yster (frissan) å få vårat hår klippt, helt okej. Men är såå himla sugen på o gö en STOR förändring. Fast har lovat lillasyster att jag ska vara hennes gesällmodell, så måste behålla frisyren iaf tills sommarn. Å säkert när man är där så vill man behålla sitt fiiina låånga hår, eller va tro ni? Hehe, velig som man är!!

Efter vi varit hos frissan åkte vi hem och gjorde lunch, för att senare åka ut ti Ljustorp o hälsa på Erica o Amilia. Mysigt o roligt var det, lägge in någon bild här på våra guldtroll! :-)

               


Senare när vi väl kom hem, så fixade vi lite fläskpannkaka ti middá. Mumsade på de, sedan stack jag in på stan en snabbis. Ha ju inte varit på rean på polarn o pyret, så kände mig rikitgt tvungen.. :-)
Ha ju gått o spanat in en mössa där i evigheter.. En riktig "björnpuppa"!!! HAHAHA!!
Linus måste bara ha en sån, mycket för att mamma (jag) har en ungefär likadan. Sen så tål inte pappsen (magnus) att han ska ha en sådan ful mössa, vilket jag tycker e skitskoj!! Den e ju skiiitsnygg, kika in bilderna ska ni få se en våran lilla fotomodell.. Va äré man säger....? En skönhet klär ju allt!!! hihi..

              Mmm, mammas snygging verkligen... 
                                                                                                     Å tänk er den på fjället i påsk, varmt o gott!! :-D


Nää, nu måste jag gå o sussa. Ögonen går i kors, hua.. Natti Natti!!!

/Mariana

Postat den 2008-01-16 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar