Lördag igen..1

Igår hade vi påhälsning av linus kompis Elma me mamma Linda o pappa Janne, åsså fick Linus en lite försenad födelsedagspresent. En jättefin farm me massa olika tillbehör, den e verkligen rolig tycker Linus. Springer runt me "gubbarna" i munnen hela tiden.. :-) Undrans ja hur de blir när de komma batterier till den, så sitte han väl klistrad.. :-D Haha..  Tack så jättemycket iaf, va himla skoj o trevligt o ha er på besök!!

Idag har vi varit upp ti västra en snabbis, bjuden på lunch/brunch hos min morbror m. sambo. Alltid lika trevligt, fast vi kunde ju ha varit några fler. En del sjuka och en del borta, typiskt!! Men himla trevligt o smaskig go mat! Det serverades kalkon, tjälknöl, ris, potatis me sås o grönsaker.. MUMS!!
Så ni som missade de, de va skiiiiitgott!! Hihihihi...

Sedan här ikväll blev de ju hockey, såklart. Sedan va jag in på hemköp på vägen hem o köpte lite "karra å chirra", så ska såklart mumsa i oss. Få se om mormor o Micke kanske kommer förbi, vore skojsigt de! Men mormor ha suttit på bussen ifrån umeå halva dagen, så kanske kan vara lite trötter..

Linus däremot e piggare än vanligt, han somnade såklart i bilen påväg ner. Men eftersom de e lördag så funkar de ändå, blir ju mera sömn imorn.. :-D hehe..
Ikväll ska de ses film om inte mormor o Micke kommer, kanske nån draaaama...:-D Hahaha!!

Nää, känner inte alls mig skrivsugen idag. Kanske kommer tillbaka imorgon igen, hoppas jag!!

Ha de gott!! Tjooo

/Mariana

Postat den 2008-01-19 i Allmänt | Trackbacks ()

Postat av pernilla den 2008-01-20 (14:53:55) http://pumzan.blogg.se

heej! kul å läsa :) jag måste bli bättre på å skriva nu ja mä när vi har bredband.. hehe ;) kram

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar