Min lilla pirat!!0

   Här ha vi mammas snygging ti pirat.. hehe.. Tänk att man kan vara så himla stolt över någon, det trodde jag nämligen aldrig..
Idag ha ju som skrivet innan varit slapp o tvättning, imorgon ska jag banne mig gå ut o vara ute lääänge! Synd att flera man umgås me ha fått kräksjukan, så er vill man fasen inte träffa.. Hualigen, krääk som e de värsta jag vet!!!

Hmm, annars ha jag varit o handlat ikväll. På maxi....Jaaaa, jag vet!!! Dumt av mig, men de e fasen den bästa butiken tills min/våran har öppnat. Den komma bli den bästa, jag lovar!!! :-D hihi..
Känner mig tokladdad till o börja jobba, nuuu!!
Sen va jag även ut o hämtade mig telefon som ha varit på service, äntligen känne man sig hel igen. HAHA!! Närå, men kan ju iaf knäppa kort på lillsnyggingen min o skicka mms igen.. :-) Ho ho..

Nää, dags o kanske va lite social.. Eller ja, sålänge de e hockey på tv:n är man alltid nr.3... Suck!!

Ha de gött vänner o sov gott!!

/Mariana

Postat den 2008-01-14 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar