Tråååkigt!!1

Jaa, trååkigt är det verkligen. Såg precis på karlsro flyers hemsida att våran bästaste president har avgått, vad har hänt? Det värsta som kunde hända klubben måste jag säga iallafall!! Finns ingen som du Janne!!
Men det verkar som du var ganska fast besluten, så inget och göra. Men saknaden efter dig kommer bli svår att uppfylla för klubben må jag säga.
Fast som jag skrev på hemsidan, "i mina ögon kommer du alltid att vara president!" Å det stämmer!! Så jag kommer alltid också vara din "presidentbonusdotter"... Hahaha!!
Nog om det, vi vet alla vad Jan har gjort och kommer alltid minnas hans extremt bra arbete med klubben.

Idag igen är Linus hopplös, vill inte sova. Har endast sovit i 20 min under dagen, så ungefär INGENTING hinner man med. Eftersom han e sååå sällskapssjuk när han e vaken, så finns tyvärr ingen tid åt mig själv.. Tyypiskt!!
Jag som har tvätt o vika, skulle behövas städas undan i det exremt stökiga köket å helst ta mig en dusch. Men inte rå, verka som man få vänta tils karln komma hem.. Suck!

Fast iofs ska ju min syster komma hit en sväng efter hon slutat, skulle tillbaka på jobbet runt 18. Så vad passade bättre än o komma hit till oss å hälsa på.. :-) Skoj skoj..
Hoppas bara inte att Linus ska sova då, för de e väl förmodligen honom hon vill träffa.. Hehe.. :-D

Nää, som sagt. Dags o underhålla Linusen, ut i blötsnön o leka av sig lite.. hehe..

Ha de gött!!  Tjooo

/Mariana

Postat den 2008-01-15 i Allmänt | Trackbacks ()

Postat av Elisabeth o Roland den 2008-01-16 (10:51:11)

Inte gör det nånting fast det är lite stökigt
Roland hälsar till kompis Linus

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar