Semester...0

Jaaa, nu äntligen är det semester. Känns såå himla skönt att få va ledig efter allt som varit me jobb o annat på sistone.
Vi bestämde oss igårkväll att det blir en resa neröver redan idag, hittade i sista minuten igårkväll ett rum på ett hotell i Tällberg. Tokfint just där, de vet jag! Vi bodde alldeles nedanför förra året, just därför kändes det tryggt att boka rum där istället för i Mora där det också fanns ledigt.
Å ni som inte vet va jag pratar om, varför ska vi just till Dalarna den här veckan..? Joo, för de e ju faktiskt Classic Car Week. Fantastiskt!! Härligt att redan åka idag, å de va faktiskt inte jag som bestämde de. Mm, just de, ni läste rätt.. De va M som ville komma iväg, skoj!

Såå här på morgonen ha jag försökt o tvätta lite som vi behövde ha med oss, men som såklart va skititgt. Typiskt! Men nåväl, det är gjort nu och jag ska ta och hoppa in i duschen. Åka ut till Birsta en snabbis, köpa kräftor som är på bra pris. Ska nämligen ha kräftfest här framöver, bäst o passa på då när man ska va många och kanooonpriser!! :-)

Ojoj, va tiden rusar iväg. Måste kila.. Ha en uuunderbar vecka allesammans, själv ska jag myyysa gärnet!!

Tjingeling!!

/Mariana

Postat den 2008-07-28 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar