Tillbaka i stugan..2

Äntligen kan man andas ut igen, skönt! Här känner man lugnet som sagt, det märks också att fisen (Linus) älskar det å.. Igår och idag ha jag jobbat, ganska stressigt och körigt båda dagarna. Hualigen!
Just idag så blev det ganska mycket gjort för en gångs skull på jobbe, nästan allt som jag skulle ha gjort blev gjort. Men sen så jobbar jag till helgen med, så då hinner man med en del också innan semestern sätter igång.
Man vill ju som sagt ha så mycket som möjligt underlättat för den som ska gå på mitt schema, hua, tycke nästan lite synd om Petter som ska gå på mitt.. Ojoj, mycke o tänka på.. :-)
Själv ska man ju viiila i massor och bara va! Åka en sväng på semester till veckan, guuud vad jag längtar! Vart vi åker är ju vart näsan för oss, ingenting bestämt! Såå skönt tycker jag!
Kanske blir en tur till Rättvik just under cruising kvällen, vi får se.. :-)

Igår och dagen innan det så sov jag hemma i stan, ha fått mycke gjort hemma som jag gått länge och gruvat mig för. Linus rum är ett av dem, men nu ha jag hunnit ganska färdigt. Lite fattas, men de få vi ta under hösten. Men saken är den, att när man är själv så får man såå mycket gjort. Helt fantastiskt mycket!

Så här blev resultatet:

           Finfint!! :-)

Sedan när jag kom upp hit till stugan så fann jag Linus me pappsen sin bakom uthuset, där de höll på och bygga en dusch, vilka grabbar...? hihi..

        Skönheten och vildingen våran!!

Nää, dags o spela tärning o kort. Myyys me stuga säger jag bara!! :-)

/Mariana

Postat den 2008-07-22 i Allmänt | Trackbacks ()

Postat av mor den 2008-07-22 (21:29:29)

Vilka fina bilder......

Postat av Anonym den 2008-07-22 (21:31:04)


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar