Feberfriiii... :-)0

Japps, äntligen va Linusen feberfri igen. Hoppas bara att den inte vill komma tillbaka nå mer, ha ingen ork ti de just nu.. Hans penicillinkur tar slut imorgonkväll, himla skönt faktiskt! Men måste säga och berömma min käre sambo, han e ju för tokduktig med medicinerna till Linus.
Linus är ju också förstås duktig som tar dem, men M fixar de där galant!! Tokbra! :-)
Skönt att de snart e över me kuren och vi alla kan fortsätta me jobb, dagis o liknande. Blir lite lättare som sagt! :-)
Idag har jag jobbar första dagen efter att ha varit hemma me sjuk Linus, måste säga att det va tokhärligt och träffa alla mina härliga arbetskamrater!!  Trivs verkligen med de flesta!! :-)
Imorgon är det samma tider som idag, 8-17. Helt okej, fast visst blir man trött och seg. Aja, vila få man gö i nästa liv.. Hehe..

Ååh vet ni, jag har helt glömt bort att skvallra om vad min älskade lilla kille gjorde hos farbro doktorn i fredags... Vi satt och bläddrade i en bildbok och vi sa traktor, åsså plöstligt sa han också "tlaktol".. Mmm, precis som jag skrev.. Hehe, sååå sööt våran guldgosse. Man e ju för stolt!! hihi..

Här ikväll har det märkts att Linus är piggare, han går på och drar leksakerna runt omkring sig. Och plötsligt kan han kasta runt dem lite hit och dit, nästan så man måste börja ha störtkruka.. Elle va tro ni?? Haha..
Nämen, han e ju för go. De enda som kan ha påverkat honom i detta virus är hans matlust, hans matsäck verkar ha krymt. Han äter absolut inte som förr nu, fast iofs kan det gå till sig här i dagarna om inte sen när han ser andra barn. Men visst känns de konstigt, han som jämt brukade skriiiika när de tog slut.. hehe..

Nää, kanske dags o kika lite tv och slappa. De är man verkligen värt efter en dags slit me hyllor, varor och liknande.. Hua, fattar verkligen inte hur vi ska hinna klart me allt till i April när vi ska öppna..

Aja, ha de fint!! Tjingeling!!

/Mariana

Postat den 2008-03-03 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar