Helg igen, himla skönt!1

Ja, som sagt är det ju tokskönt när det äntligen är helg igen. Nu är det slappa som gäller, fast ska på klädbytardag imorgon på Haga skolan. Det startar klockan 10, så bäst och vara där i tid. Siktar på att vara där runt 9,30 för bästa platsen.. Hehe, kommer nog vara den 20:e då men ändå.. Hehe.. Är så grymt mycket folk som är där så man anar inte, men som sagt, ska man åt det finaste och bästa så gäller det att vara framme.. Annars så försvinner det himla snabbt kan jag säga. Ska försöka få tag på nå fina skor åt Linus och kanske några roliga böcker, sen så kanske det förhoppningsvis finns några fina kläder också. Eller ja, det vet jag ju att det finns. Men ändå, bra o va ute i tid! Brukar ju ha förmågan att aldrig hinna med mig så kanske bästa att ställa in mig på att vara där runt 9,15 istället.. Hahaha, ni som känner mig vet ju va jag menar.. :-D

Står vid datorn nu och halvspanar på hockeyn som går på tv:n, det står redan 2-0 till HV71. Inte alls bra för timrå.. Så vi få hoppas att timrå tar igen sig så de vinner ikväll, annars tror jag tyvärr att det är över för dem. Är ju två bortamatcher på söndag o måndag, så bara att hoppas att de tar igen sig!
Magnus åkte iväg själv på hockeyn, hade fått en biljett av jobbet så glad va ju han! Själv så slappar jag som mest här hemma, njuter av att det äntligen är helg igen. Guud va trött man blir efter en veckas jobb egentligen, kommer man någonsin vänja sig? Ojoj.. Fast samtidigt så kommer jag ju inte jobba såhär ihållande många dagar i sträck senare, plus att det komemr bli kortare dagar när man börjar så tidigt. Inte helt fel.. :-)

Men i kommande veckan så blir det mycket, blir bara trött och yr av att ens tänka på det. Ska dels upp till H-sand en sväng en kväll för att vara med på en stängning, sen så ska jag ju såklart hälsa på min kompis Nadde och hennes familj när jag ändå är uppe. De fick ju nämligen en liten tjej i tisdags, en liten Jenna! Myys me bäbis. Tro man blir sugen igen då, åååh!! Aja, de få komma när de kommer.. :-) Men ett STORT GRATTIS vill jag ju säga till dem!!
Blev såå himla glad när jag pratade me henne och är så glad att de alla mår fint.
Nu väntar vi bara med spänning på att nästa bäbis ska anlända, det är nämligen Magnus kusin som ska ha en till liten fis, undrans jag när hon/han tänkte komma. Tro faktiskt tiden gick ut idag, vem vet, kanske de är inne redan..? hihi.. Såå framöver blir det att snusa bäbis, mysigt!!

Måste ju berätta om våran såå älskade son också, han är ju den mest underbaraste som finns ju! Visst har han sina "galna" perioder också, men han är ju bara för härlig. Allt han gör numer får en som mamma att känna sig såå himla stolt, man vill verkligen inte missa en sekund av hans roliga gester.. :-)
Höll på att smälta som snö när vi va på en affär här i veckan, han såg en anna liten kille som satt i en annan kundvagn o plötsligt slinker det ut "hejhej" ur Linus mun åt den andra pojken. Såå sött ju!! hihi..

Nää, kanske dags och njuta av min solokväll här hemma. Linus sover ju och eftersom M e borta så ska jag slå igång en film snart och bara jäsa soffa för att ladda inför bytardagen imorn som sagt.

Herrrååå!!

/Mariana

Postat den 2008-03-28 i Allmänt | Trackbacks ()

Postat av Titti den 2008-03-28 (20:48:04) http://tittisegen.blogg.se

Helg är underbart! :) Hoppas den blir bra!

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar