Hemma och jäääser!!0

Ja, som jag skrev imorse så har helgen varit en katastrof. Usch, nu orkar vi inte med några fler sjukor. Blää!! Dessa bakterier ifrån dagis verkar aldrig vilja sluta komma, fattar inte hur mycket man ska palla me.. :-(
Men men, man orkar iallafall tvätta allt från resan och dessutom så har vi en ledig kväll här hemma. Mormor ville låna Linusen inatt och imorgon för att hon hade tagit ut en semesterdag, roligt för Linus att slippa dagis plus att vi får lite gjort här hemma med. Även fast man egentligen bara ska ligga i soffan och slappa, men de går ju inte!! Typiskt!!
Imorgon och på onsdag är det utbildningsdagar på jobbet, ska gå igenom både det ena och det andra. Kommer bli ganska tunga dagar, men känns som man kan ta en del sånt nu också när det va ha varit ganska slappt ett tag. :-) Eller ja, en del dagar finns det ju MASSOR att göra.. Hehe..

Även just idag känner jag mig så himla glad över alla runtomkring oss som ska ha barn här framöver, tycker det är så himla skoj. Något att se fram emot varje månad känns det som, när är det våran tur tro?
Närå, visst är man sugen men det får gärna vänta som det känns nu. Man har lixom blivit bekväm å, konstigt!! Hehe.. Nu när Linus klarar sig så himla mycket själv och dessutom så har lilleman börjat prata mer och mer.
Man blir bara mer och mer stolt över honom varje dag som går, allt han gör och säger får en annan att sväva på moln av stolthet. Hehe.. Konstigt va?? Näää!!! hihi..
Nu närmast är det dags för min käraste kompis Nadde som bor i H-sand, tänker på henne dagligen. Tiden gick ut för henne i lördags, hoppas verkligen hon slipper de 9 dgr som jag själv gick över. Men jag tror hon slipper faktiskt.. :-) Och jag vet att det kommer gå så himla bra när det väl är dags för dem igen, Rebecca ska ju nämligen bli storasyster.. hihi..
Har bara en sak och säga dig just nu gumsan: "-Det fixar du galant, du är BÄST och de vet du!!"

Till helgen blir det även stugan uppe i västra, missade ju för mycket nu i helgen. Blir så less så man dööör.. Usch!! Men men.. Måste dessvärre neröver till stan även på lördagsmorgonen, är ju nämligen klädbytardagar på Haga Skolan. Både lördag och söndag är det emellan klockan 10-15, så jag måste ju dit och fynda redan på morgonen. Annars åker ju de bästa fynden bort, å det vill man ju inte.. :-)

Nää, kanske är det bäst att gå och sussa lite när man är barnledig. Hehe.. Just nu är det ju himla hett på tv här bredvid mig, Timrå håller på och "spöa skiten" ur HV71 och guuud vad glad jag blir. Inte för att jag är såå himla vidare hockeyfan, men det är himla skoj att det kan gå så bra för lilla Timrå lixom.. Hehe..
Håller tummarna för dem att det kanske förhoppningsvis kan bli ett guld i år.. :-)

Slänger ut lite smältande bilder från våran helg, blev dock inte så många eftersom det blev en massa inomhus för min del. Mycket mer på videofilmen roligt nog, hehe.. Både av det ena och det andra.. Hahaha!!

Ha de fint allihooop!! Herrrååå

  <--Söötfisen älskar o busa!    <--Spanar in farfars place..

  <--Åker snowracer! hihi           <--Mammas godisråtta!! =)

  <--Sockersöööt!!                       <-- Provar pappsen mössa såklart!!

/Mariana

Postat den 2008-03-24 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar