Ny frissa!!0

Go´kväll mina trogna läsare!
Känns så himla roligt att skriva när man vet att det är en del som verkligen följer våran vardag här på bloggen, trodde man inte när man väl började skriva. Men absolut jätteroligt!

Imorse började dagen med att åka på bytardagen i Haga, hittade en massa kläder åt Linusen plus en del böcker som är roliga också. Hoppas Linus gillar dem också! Sen så hittade vi även gummistövlar som han givetvis gillade till max. Tog på sig dem när jag kom hem med klädpåsen och vandrade runt här, MED hockeyklubborna han fick i påskägget av hans gulliga gudföräldrar Jessica o Henke. Hihi, gulli pojken våran!! (ska lägga in bilder, men de blir imorn)
Senare så tog jag och åkte förbi min mamma, där möttes jag av min syster yster som visst hade haft en ganska hård kväll ute igår. Ojoj säger jag bara.. Hade ännu en gång tappat väskan, vad ska man göra? Hur ska du förstå att du måste ta de liiiiite lugnare? Hehe.. Fast ska väl kanske inte predika allt för mycket eftersom jag vet själv hur jag har varit, hmm... Njaaaee, inte för att vi ska gå in på den saken. Men visst har man tabbat sig en del gånger, å då menar jag en del gånger!!! :-)

Efter det tog jag och åkte hem för att senare åka och fixa frillan hos min andra syster som jobbar på Jess, duktig som få är hon måste jag säga! För att vara så ung och ha dessa talanger, oh oh, mycke bra!
Vart ju såklart toknöjd med håret, å då ska ni veta att jag äntligen har färgat mitt hår! Jaaa, det är faktiskt sant det ni läser. Mitt blonda fall har bytts ut till lite mörkare med såklart lite nyanser i, men det blev ju jättebra! Nu ska jag bara försöka få till det på egen hand också, men de ska väl inte vara för svårt..? Hehe..

Och när jag sitter där i frisörstolen så ringer plötsigt telefonen, jag tänkte, vem kan de nu vara? Joo, de va nämligen min kära arbetskamrat Ingrid. Eller "mama" som vi kallar henne, den bästa av dem bästa på jobbet såklart! Hon frågade om jag satt ner osv... Vi hade visst vunnit på v75 raden som en annan arbetskamrat lämnat in i fredags, hela 7 rätt!! Jätteglad blev jag såklart och när jag fattade hur mycket det egentligen var så blev man ju bara ännu gladare, gisses vilken tur vi haft. Och vilken kunskap Anton haft som gjorde raden, duktig kille!! hihi..

Så nu här på kvällskvisten kan man andas ut för att imorgon kanske få hämta ut vinsten, eller om jag kanske väntar till måndagen. Man vet inte, det är ju faktiskt inte så att man vill ut o "vifta på" me sina nyvunna stålars överallt. De ska ju in på banken, så kanske ska vänta tills bankdag!! :-)
Men absolut det roligaste som hänt på länge alltså som ni kanske försår, inte det vanligaste att det händer just mig. Men tänk, det kan faktiskt hända närsomhelst.. :-D
Så nu förstår ni vart ni ska handla era andelar till v75, hos oss på COOP FORUM som öppnar i Birsta i mitten på April. Välkomna!!

Så, nu har jag gjort lite reklam för jobbet också. Men vill ju såklart att vi ska ha mycket folk och dessutom är det roligt när det väl händer sånt här, eller hur? :-)

Nu när det är dags för sängen så känner man sig ganska slut i kroppen, trött och nyklippt. Inga bilder på det dock, men kanske kommer de med. Hehe..

Ha de fint allihop, själv ska jag sooova gott på v75-bongen. Så ingen kommer o stjäl den av mig, hahahaha!!!

Tjing Tjing!!

/Mariana

Postat den 2008-03-29 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar