Så va det fredag igen.. =)0

Va skönt med helg igen, eller ja, hade redan helg igår jag. Är ledig idag så ska mumsa lite go mat ute på birsta city me mammor och barn. Sedan blir de storhandla lite inför påsken, och senare ikväll såklart Let´s Dance!!
Hela helgen blir lugn eftersom jag ska åka med jobbet till Skellefteå på måndag, känns lite halvtungt att inte komma hem förän på torsdag (skärtorsdag). Men det ska väl gå bra, kommer sakna min lilla prins i massor. Tur jag har så goa arbetskamrater och prata av mig med.. Jag o linda kommer ligga grinandes till sömns varje kväll, saknar våra älskade småå goungar! Hehe, jaa Linda är en av mina toppenkamrater på jobbet. Roligt att man har så mycket gemensamt med många som man ska arbeta med, så himla tråkigt att hon ska gå hem på mammaledighet redan i juli.. =( Men men, hon komma ju tebaka.. hehe..

I veckan har det mesta inneburit jobb, när man kommit hem har man varit helt slut kan jag lova. Trodde verkligen inte att det skulle suga musten ur en så mycket när man bara jobbar 75%, men de gör det!
På kvällarna orkar man som mest laga mat, mysa me Linus och kanske tvätta nån gång ibland.. Fast den här veckan har det varit 2 hockeymatcher, ganska kuligt att timrå vunnit över modo i båda. I år är det annat, inget kan stoppa timrå i slutspelet verkar de som.
Hade varit skoj och gå på matchen imorgon, men verkade som det hade tagit slut på sittplatser och stå vill man ju helst inte. En annan gång.. :-)

Linus gör massor me framsteg varje dag, är så stolt över min storkille. Ibland kan han bara sitta i soffan me oss och helt plötsligt tokskratta rakt ut..!! Varför vet vi inte, men nånting roligt va de väl.. Hihi.. Mysfisen!!

Nåja, nu ska jag ta och göra mig iordning. Ska ju ut på lunchdate, skoj de!!

Ska försöka bättra mig på att gå in och skriva lite nu och då, men jobbet suger som sagt musten ur mig!! Iiih..

Ha de fint bloggers!!

/Mariana

Postat den 2008-03-14 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar