Lite roligt!!0

Ja, nu ha ännu en vecka gått och äntligen är de lördag igen. Jäklar va najs!! Idag är de mc-dagen på stan så jag o Linus ska ta o bege oss inöver staden snart. Sen så tänkte vi åka o handla lite kanske också, beror på vilken hysteri de är överallt. Orka trängas..? Näää, inte direkt!!

Här i veckan så köpte vi en ny garderob till lilleman, gissa om han blev glad? Lekte direkt i den, haha!! Så idag har jag (själv) lyckats få i den i hans rum och även fyllt upp den me lite kläder. Härligt när man äntligen får ordning på saker. Hela veckan så har hans kläder legat i påsar eftersom vi inte haft ngt o haft dem i sen jag sålde byrån. Ooops!! :-)
Nåja, nu e den nya på plats så de känns uuunderbart!!

Va även och bytte ut våran kamera som vi köpte, olympus som skulle vara SÅÅ bra kamera visade sig vara världen skiiit! Så la till lite extra och köpte en panasonic istället. Skiitbra är den iallafall, så nu är jag toknöjd!
Jag menar, man vill ju inte att de ska bli dåliga bilder när man knäpper på en sån snygging som Linus. Suddigt o jäkligt! Nää, då ska de vara bästa till de bästaste man har!!

M jobbar extra idag så vi har en härlig dag tillsammans, bara jag o Linus. Morgonen ha varit toppen, mys i soffan o lite plock här o där. Han e så himla hjälpsam lillfisen, ska hjälpa mamma me o bära allt. Han t.o.m. hjälpte mig att flytta garderoben in till hans rum. Sötunge!!

I helgen är jag iaf ledig, eller ja, enda tills på tisdag är jag ledig. Såå himla skönt faktiskt, ska bara slappa och göra de jag känner för. Skulle egentligen åka ti stugan o fixa klart de sista med altanen innan målningen, men eftersom M jobbar så blev de lugna puckers! Skönt de å!

Måste ju förresten få berätta en till sak å, nå roligt!! Jag ha blivit befodrad!!! Eller hur man nu uttrycker sig? Jag har fått en ny tjänst på jobbet och ska från och med 2 juni vara områdesansvarig på vissa delar i butiken. Känns riktigt roligt faktiskt, en riktig utmaning. Lite pirrigt e de förstås, fast egentligen vet jag att jag kommer klara de galant!! Hehe.. Om man nu få skriva så? :-)
Dels så blev det lite mer timmar, sen så är jag officiellt FAST ANSTÄLLD och lite mer i börsen blir de ju också. Kan faktiskt inte bli bättre!! Är såå glad att jag blev tillfrågad detta å inte ens behövde söka den. Hur bra är inte det? Då kan man ju nästa säga att jag verkligen har visat vad jag går för... Eller hur? Hihi..
Såå, i helgen skulle man ju kanske ha firat lite extra ordentligt? Hmm, undrans om man ska ta o köpa sig nå riktigt smaskigt tills ikväll o bara njuta järnet..? Hehe..

Nää, nog me skvaller.. Ska ta o gö lite nytta och kanske gö oss klara för stan, eller ja, Linus måste ju vakna först. Men sen så.. Underbar dag o vara ledig på en sån underbar solig dag!! :-D

Ha de fint bloggers!!!

/Mariana

Postat den 2008-05-24 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar