Life is hard sometimes...0

Yes it is.. Shit, vad jag är trött denna vecka.. Känns verkligen som jag skulle kunna ligga kvar o bara snusa kudde heeela dagarna.. Åsså vet jag att min nästa lediga dag är onsdag till veckan, usch o fy, föör länge tills dess.. Ojojoj.. Men men, myck roligt kommer de bli till veckan vill ja lova.. Dels så ska jag åka iväg på kurs till Sollefteå på måndag till tisdag, sen på onsdag ska jag tatuera mig... Jiihoooo!! Äntligen ska det bli av, längtar som en galning. Men visst, är lite nervös också såklart.. Hehe..

Har inte haft så mycke ork eller tid till o bloggat den sista tiden, känns mest som man skulle vilja lata av sig rejält och bara ligga i soffan när man väl är hemma. Men ska såklart uppdatera min kära trogna läsare av litegrann som har hänt sista tiden.. :-) Hihi..

I förra veckan så började ju nya schemat på jobbet, och än sålänge så verkar de som de ska fungera. Alla tycker såklart inte som jag, men de komma nog bli suuperbra till slut. :-) 
Sen så knäppte ju Linusen kort på dagis, som jag längtar nu.. Åååh, vill bara ha hem korten så man få kika på dem. Men som sagt, den som väntar på nå gott väntar aldrig för länge.. Hehe.. Min sötfis!!
I helgen som var så tog jag mitt efterlängtande skoterförarbevis, så nu får jag köra på snöskoter och fyrhjuling precis när jag vill. Roligt va?? Jaaa, supernöjd också att jag faktiskt hade ALLA rätt på provet!! Tro faktiskt jag aldrig haft det i heela mitt liv om jag ska va helt ärlig.. :-) MEN, måste även tillägga att det faktiskt inte va alltför svårt. Vi gick ju igenom allting under helgen och därför tog man ju in allting eftersom. Och bara man tänker logiskt så fixar man ju de... :-)

Sen i lördags så va vi på kalas hemma hos Linus bästis Roland, mumsade tårta o gopizza tillsammans. Grabbarna leker så skoj tillsammans.. Sööötungarna!! Och Alfred blir bara större o större, snart e han lika stor som storebror o Linus.. De går på tok för fort denna småbarnstid alltså, bäst o hänga med i svängarna!! :-)

Igår så va vi på kalas ute i fagervik, Magnus finaste gudbarn fyllde hela 7 år. Stortjejerna e ju stora damerna nu, blir ju bara svårare och svårare att komma på några bra presenter åt dem numer.. Men men..
Julia ha också blivit stora damen, hon e ju för rolig. Klättrar överallt och går bara runt o ler, sööötaste tjejen!! :-) Hua, man smälter när man ser henne alltså!! :-)

I helgen blir det åter jobb igen som jag skrev förut, suck o stön! Fattar inte hur jag orkar me allt detta...? Ska dessutom fixa me en smörgåstårta på lördag, mumsfillibabba!! Ska faktiskt bli skoj o göra de å, inte så ofta numer. Tycker de e roligt när de e någon som ber om hjälp, för de e ju faktiskt suuperroligt o grejsa me sånt!
Så man har de man gör i helgen kan man säga åter igen... Typiskt!! Fast ska ju mumsa på smörgåstårtan på söndan, kalas för Tessie då som fyllde hela 30 år förra året.. Tro vi komma ha en mycke rolig och praktisk present som komma bli suuperbra för dem! :-) Mmm, vänta ska ni få höra så fort helgen e över.. Haha!!

Orka dessvärre inte lägga upp nå smaskiga bilder idag, de få ni vänta me ti nästa gång. Ska ta o gå o tvätta av fejset nu o sedan krypa ner i sängen i förhoppning av att kaske få sova riktigt inatt.. Linus sover såå himla oroligt nu vissa nätter, så han e ju alldeles knäckt han å stackarn.. Gör inge annat än o gnäller o grinar när man hämtat honom från dagis, lillfisen ha för långa dagar ibland.. Hua... :-/

Nää, som sagt. Dags o tvätta sig o kura ner sig me en smaskig skvallerblaska kanske..? Najs de!!

Ha en trevlig helg om vi inte ses!! Tjingeling!!

/Mariana

Postat den 2008-11-13 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar