Toorsdag, snart fredag..1

Å sen äré helg igen!! Uuunderbart!! :-) I helgen vankas de en massa skoj, ska nog ta mig en svängom ute på stan också.. :-) Hehe..
Idag och igår så har jag haft två heeelt underbara dagar me Linus, vi har myst i massor och bara varit. Nu börjar allvaret igen och jag ska strax iväg o jobba igen. Börjar klockan 16 idag, ganska skönt o ha sånna dagar också. Imorgon jobbar jag 9-18, heeeela jäkla daaaan!! Fyy bubblan!! Men men, kan gotta sig i att man har ledig helg så ska väl kanske inte klaga alltför mycke..

Är såklart fortfarande suupernöjd över mitt konstverk på mitt ben, såå jäkla snygg e den! Så nu ska jag på jobbe o visa upp den! Haha.. Brydd många komma bli... :-) Lovely!!

Nää, dags o snabba på lite kanske. Måste ju ta o smaska i mig nå käk innan å.. :-/

Tjingeling!!

/Mariana

Postat den 2008-11-20 i Allmänt | Trackbacks ()

Postat av Henke den 2008-11-22 (13:51:05)

Tja, såg tatueringen nu, snygg som fan. Hade!

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar