Utmanad..1

Utmanad
* Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
* Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
* Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
* Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.

Jag blev utmanad av Linda, http://lindaloo.blogg.se, på följande:
Berätta sju saker om dig, det kan vara både alldagliga och knäppa.

Så här listar jag 7 saker om mig själv


1. Jag är en mycket rastlös person som verkligen måste ha något att göra heeela tiden. Är det inte på jobbet så måste det ske någonting hemma. Kan var ganska enerverande för min omgivning, men de som känner mig bäst vet också att jag mår som BÄST när det är fart och flex!!


2. Jag har en mycket sjuk humor.. Många gånger fattar jag inte ens själv vad som egentligen va roligt ens..


3. Jag är mycket svag för vissa personer som bara inte går att säga nej till. Mmm, precis. Men så är det!


4. Jag har varit riktigt käär två ggr i mitt liv, först såklart min första kärlek. Som kom, åkte iväg och kom sedan hem för att gå vidare i sitt liv. Vi va helt enkelt inte de rätta för varann, men jag va helt såld på den karln!! I flera år efteråt t.o.m...
Sedan så mötte jag Linus finaste pappi, förälskade oss snabbt skaffade barn och lever nu "svenssonliv".. :-)


5. Jag har alltid haft komplex över min kropp, även då jag var som smalast. Kan idag inte förstå varför, när man idag sitter med en kropp som inte ens är en kropp utan mest ett arsle med en knöl ovanför... Hahaha..
Idag struntar jag faktiskt i hur jag ser ut, men visst, skulle ju inte va helt fel o se ut som en fotomodell heller. Men vem blir egentligen lyckligare av det? Dom som älskar mig, gör det för min personlighet och inte min kropp! Inte sant? :-)


6. Tyvärr så har jag alltid fått som jag velat.. I både de ena och de andra... Inte alltid bra, men nöjd ha jag varit.. Ett tag iaf! Hahaha.. :-)


7. Till sist... Jag har väldigt svårt att gå runt i affärer utan att handla något, måste bara ha nånting. Speciellt när man är deppig eller liknande, då finner man det allra bästa! Sista inpulsköpet blev några tavlor, men shit va fiiina de var!!


Jag utmanar Pernilla, Therese, Sara o Emelie och skriver inlägg på deras bloggar :-)

/Mariana

Postat den 2008-11-13 i Allmänt | Trackbacks ()

Postat av Emelie den 2008-11-15 (17:19:55)

Jag har gjort den där utmaningen nuu=) hoppas allt är bra med er. kram

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar