Ärlighet..0

Mm, ärlighet är ordet som står högst på listan just nu. Jag vill att folk ska vara så ärliga som de bara kan emot sig själv och andra, allt går ju egentligen ut på de. Själv känner jag att jag inte varit riktigt ärlig emot mig själv de sista åren, men allt går emot bättre tider. Tur man ha kommit på de bara... :-)

Igår hade vi en mysig dag/kväll. Först åt vi mumsig midda som bestod av kött, potatis o sås. Sen kom Pernilla, Magnus, Roland o Alfred ner me en mumsig daimtårta. Mums, va go den va! Tack!! :-)
Passade på o mysa me Alfred jag, inte så länge till han e så liten som han är. Linus blev ju såklart avundsjuk som vanligt, hur skulle de gå om han fick ett syskon..? Ojoj, stackarn skulle ju bli helt förstörd! MEN, visst han skulle säkert vänja sig. Men tanken på ett syskon känns lite långt borta just nu bara..

    <--Alfred o jag myser!! :-)  Söötfisen!!

Senare så hämtade jag upp syster yster o Josefin som kom hit o käkade litegrann, för att senare skulle skjutsa mig. Så efter Linus somnat o våra vänner gått hem så hoppade jag in i duschen o gjorde mig klar, sedan for jag ut ti David o c:o.. En riktigt seriös o ärlig kväll måste jag säga, vi pratade verkligen om ALLT emellan himmel o jord. Är så glad att de öppnade sig o berättade hur allt varit, hur det är nu och hur de ser på allt runtomkring.
Och även jag pratade ut o sa allt som jag känner, har känt och hur de är allting. Såå himla skönt o surra av sig ibland bara. Man känner sig sååå mycket stakare måste jag säga! :-)
Nåväl, kvällen slutade relativt tidigt o jag begav mig inöver stan o hemöver igen. Såå skönt att ingen va ute som man kände så man inte hamnade på krogen. För usch, de hade man inte velat idag inte..

Idag är de dags för servering på fest, skoj som tusan är det och känner mig laddad till tusen!! Ska hämta Jenny senare som jag ska jobba me o sedan dit vi ska.. Å efter denna kväll är avslutat blir de inte som sist vill jag lova! Ingen utgång, utan istället blir de städning imorgonbitti.. Skiiitbra de!!

Nää, nu ska jag sluta skriva alltför mycket skit o bara gå o lägga mig på soffan o jäsa!! Skööönt!! Älskar sånna här slappdagar när man bara inte behöver göra nånting innan de e dags för avfärd..

Ha de fint så syns vi snart igen!! Tjingeling!!

/Mariana

Postat den 2008-10-11 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar