Onsdag o kallt..0

Onsdag igen då.. Hmm, va ha hänt idag? Fick börja me o skrapa rutorna innan vi for iväg på jobb, tråkigt!! Men snart e de SNÖÖÖ!! :-) Joo, åsså ha jag o Linus ha varit på sjukan o haft ett återbesök hos farbro doktorn. Lilla fisen skrek från när vi kom in tills vi gick ut ur rummet igen, suck! Men förstår han, vem skulle vilja springa dit i massor när de bara ska göra en massa tester o lyssna på hjärta osv.. Hua, mammsen lider me stackarn som vanligt! :-(
Men såklart gick allting bra, de uteslöt astma tack o lov. Men han har förkylningsastma som de kallas, när jag va liten så kallades det trånga luftrör. Men allt ändras väl me åren.. Hmm.. Nåja, de gick ju bra!
Ska tillbaka igen om ett år så få dom titta o lyssna på honom igen.. Fisen fick i alla fall väga sig, 13 kg väger lilleman nu. Inte konstigt att man blir helt slut när man bär honom ibland, ojoj..

Ikväll blir de en sväng ti Jenny, planering inför fredagens äventyr och även en MASSA surr. Lovely!! Längtar som en galning till fredaaaa, vill ha helg nu!! Fast ska väl kanske inte klaga, jobbar ju bara 7-16 imorn sen leeedig!! Mm, livet e underbart ibland! :-)
Va även o hämtade ut nya kameran idag, wooow, snygg som tusan va den jue. Så nu ska de knäppas kort i massor, skoj skoj. Å va ju såklart tvungen o ta en ny försäkring, men vafasen, 595:-!!! De e ju rena rånet!! Åsså gäller den bara i 2 år, jisses, då vill man ju skaffa en ny ju. Men men, skulle de hända nå mer så ha man ju i alla fall den..

Måste faktiskt också välkomna lilla Viking till världen, han kom igår morse strax före 11. Sötaste prinsen såklart, kan tänka mig att både Anna-Maria o Micke e stolliga föräldrar nu. Så himla glad är jag för eran skull, nu e man så nyfiken på han såklart. Men de hinns ju med, ska ta mig en tur uppöver nå bara!! Snusa bääbis!! Love it!! :-)

Nää, idag va jag inte alls lika sugen på o skriva av mig känne jag. Men men, bättre tider väntas!!

Ojoj, klockan går. Dags o kila!!

Herråå!!

/Mariana

Postat den 2008-10-08 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar