Tisdag o solen skiner..0

Mysigt me besök, särskilt när man inte har setts på ett tag. Roligt o få surra av sig en massa, eller hur Bodil? Hehehe.. :-) Linus o Jennifer va inte så himla leksamma med varandra idag, men inte så himla konstigt när dom inte har träffats på ett tag. Linus retades som mest o tyckte de va jättekul när Jennifer blev ledsen. Elakingen!! Hmm, undra vart de kan komma ifrån..? Ojojoj, känner mig inte alls träffad!!?? Oops!!
Men visst, de va ganska gulliga med varandra också stundvis, exempelvis när de myste o fikade tillsammans på stolen. Mysfisarna!!

  <-- Gulligt va? Hehe..

Dumt o tråkigt nog så ha jag inte hämtat ut den nya kameran än, så blev inte så mycket bilder tyvärr.. Kanske inte ha berättat de? Den kameran som Linus "pillade" sönder lämnades ju in. Och nu hade jag fått ett brev om att de bara va o hämta ut en ny eftersom de inte va ngn idé o laga den. Förstår jag väl, massa onödig tid tar ju de.. Hua!
Men lika glad är jag för de, för nu ska jag ta ut en annan färg.. Haha!!

Ska snart ta o studsa in i duschen igen, börjar jobba klockan 15 o ska lämna gofisen hos mammsen först. Han ska hjälpa mormor me disken på jobbe innan hon slutar, sen ska han få åka me på cykeln hem ti momma också. Mysigt värre va? Hihi..
Själv ska jag jobba o sliita hela kvällen, hoppas på att nya scheman kommer upp idag. För nu är det verkligen på tiden så man vet hur man ska jobba över jul o nyår, och ifall man kanske ska ta ut ngn semesterdag däremellan..? Nån dag ska jag fasiken va ledig, så är de bara!!

Dags för mig o sluta surra nu kanske? Jaaa, jag vet! Men nu ha är man uppe i varv efter man haft så trevligt besök så tar ju ett tag o varva ner igen. Haha... Avslutar väl me o lägga in en snygg bild!! Mohaha!!

Tjingeling!!

 <--Såhär tråkigt kan man ha i bilköer.. Fy va tråkigt de är o vänta ibland.. Spec. i rallygolfen!!  Hahaha!!

/Mariana

Postat den 2008-10-07 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar