Utan dator... :-/0

Mm, faktiskt så är vi det. Ha varit utan sedan i söndags. Ojoj, vad man saknar den. Fast ganska skönt o slippa dumburken ibland också.. :-) Man bruka ju kunna bli så lätt fast i den, dumt nog!

Är hos mamsen min nu o hälsar på min älskade gofis till son, Linus.. Han e här idag eftersom jag jobbar 7.00-22.15 me uppehåll emellan 14-17.. Mm, ganska drygt pass.. Hualigen! Men!! en av mina härliga arbetskamrater ville iväg på en avtackningsfest, å va gör man inte?Klart man ställer upp..!! Dessvärre så vart de inte alls ngn sömn inatt, men de hör till en helt annan historia.. Ojoj, what a night!! :-/

Ska skriva mer så fort jag orkar o hinner.. Så just diag blir de inge nya bilder eller annat smått o gott o läsa. Utan de blir en lååååt, jaaa, faktiskt fått en ny favorit... Jäkla Rickard som spelar den TUSEN ggr så den fastnar i skallen.. Gaalen!! :-)
Aja, smakprov på den här då.. :-)

Ha de fint sålänge!! Tjingeling!!!

/Mariana

Postat den 2008-10-18 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar