Helgen är förbi än en gång..0

Ny vecka, nya tag!

Den här veckan börjar ja me en kväll på jobbet, jobbar 13-22.15. Ganska okej faktiskt, skönt o komma hem ta en dusch o sedan bara jäsa innan man ska sova. Slippa tänka på middag o läggning osv för en gångs skull.. :-)
I helgen har jag både jobbat o hunnit me lite annat som ni såg i förra inlägget. Personalpartajet va jättekul, tänk bara att en del verkligen inte tänker på vade de säger eller vad de gör..? Inte en tanke på att måndagen inte ligger mer borta än en dag och jobbet o vardagen väntar.. Haha, jaa ni kan ju tänka er va roligt de kan vara att sitta som nykter o lyssna på allt möjligt skoj som sägs o görs.. Hahaha..
Skjutsade hem min kära mor ifrån bröllopet de hade varit på också, där träffade jag såklart många från min barndom. Jättekul verkligen! Dansade en svängom me både den ena och den andra, precis som de ska vara!
Satt väl och väntade o dansade runt i cirkus 1 ½ timme innan vi kom därifrån, vilket inte gjorde mig nånting alls. Men visst hade de kanske kunnat gå lite snabbare, jag skulle ju ut!! Haha..
Men som sagt, när vi väl kom därifrån så skjutsade jag hem dem och deras vänner. Åkte o hämtade syster yster som hade varit på ett annat partaj och sedan in på aveny och kikade runt. Där träffade jag Jenny o c:o, men satte mig vid Black Jack bordet o spelade lite. Kul som sjutton när de går bra för en. Växlade in 100:- och gick därifrån me 300:-, inte helt fel när man väl spelar.. Haha..
Sedan blev de lite käk efter stängning och sedan hem o sooov.

Igår va de söndag igen o Magnus barndomskamrat Karri fyllde år (gudbarnens pappa), så vi for ut dit. Mumsade tårta o surrade på om resan vi ska göra tillsammans.
Jaaa, de är faktiskt sant. Vi ska ut o resa!!! Fattar ni? Jag har äntligen lyckats med min övertalningsförmåga att få Magnus att följa med!! Resan bär av till Egypten i slutet av april o början på maj, såklart me all inclusive så man slippe fundera över maten o mer fickpengar. Brukar ju kanske inte går alltför mycket när man har all mat o dryck inräknad i resan när man tar sånt. Eller ja, visst kanske man vill köpa nå smågrejjer ellr ut o se lite annat än hotellet. Men de e ju sånt man kan avgöra när man väl finns på plats.
Vi ska boka här i veckan, vi ska bara se om de kanske va någon fler som ville följa med. Ju fler, desto roligare har man ju. Sen så ska man väl inte känna sig allför bunden av varandra, alla kan ju göra precis va man vill.
Ska i alla fall bli suuupermysigt och få komma bort lite o få känna värmen innan sommaren kommer hit till Sverige igen. Dock brukar värmern inte vara så generös här hemma, men endå. Man kanske behåller färgen lite i alla fall.. :-)

Såå nu längtar man till sool, bad o semester igen.. Bara träningen kommer igång så kanske man kan ha en riktigt fin bikinikropp när man kommer ner dit å. Känns ju lite halvtråkigt om man ska åka o va i värmen o inte vilja klä av sig bland allihopa.. Näää tack serrni!! Hehe..

Dags o kanske tänka på jobbe nu, börjar om mindre än en timme så kanske måste gö mig iordning.

Oj, höll nästan på o glömma.. Linus klippte sig igår, shit vilken snygging vi har. Han blev ju alltså suuuperfin ju!! Våran gobit till son växte säkert ett halvår me det åsså kom finansiktet fram mera också.
Sån tur ha vi som har en såå duktig moster till o klippa, fint som tusan!! Själv så jobbade jag ju faktiskt igårkväll så fick ju inte se på när han klippte sig.. Typiskt!!
Ska lägga ut en ny bild på han, men hinner inte nu.. :-)

Ha de fint bloggers!! Tjingeling!!

/Mariana

Postat den 2008-09-08 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar