Ny vecka, nya tag, nya idéer..0

Hallååå bloggen!!!

Ännu en helg är förbi, härliga söndag igen.. Jaa, ni vet va jag menar.. :-) Imorn e de måndag igen o jobbet väntar, najs! Känner mig superladdad för en ny arbetsvecka, mycke nya idéer o inspiration. :-)

Igår så va det ju dags för den omtalade klädbytardagen på Haga skolan, längtar redan ti nästa. Hittade en massa kläder o lite annat smått o gott, roligt o fynda! Synd bara att man ibland kan handla typ hur mycket som helst.
Sedan va de dags för födelsedagsfesten hos Rickard´o, hur roligt som helst. Kända ansikten o vissa nya, en del hade man inte sett på år o dar. Roligt som sjutton att ses!! Måste göras om lite för ofta, ska ju inte behöva gå flera år emellan gångerna.. :-)

Idag ha de varit jäsigt värre, inte haft alltför mycke ork måste jag säga. Vilket ni kanske förstår..? Men nu kan jag lova att de blir lugna puckers ett bra tag framöver, kan som längst sträcka mig att vara chaffis.. Funka de me! :-) Love it!!
Idag när jag hälsade på David så va de redan prat om nästa fest, jag fattar bara inte hur dom orkar? Först ska man dricka ngn cider, sen blir man lite salong för att sedan sooova. Sedan dagen efter ska man hämta igen sig, precis som man gör heela veckan (hämtar igen sig). Å sen e de plötsligt fredag igen o samma visa återupprepar sig..? Orka man de verkligen? Inte jag iaf, eller ja, för några år sen så hade man ju en ganska låång sån period. MEN, efter Linus kom ti världen så värderar man ju livet lite mer annorlunda. Han är de bästa som finns och kommer aldrig någonsin ångra att vi satt honom till världen, man kan ju inte se eller vara sig less på honom... Mm, ni förstår!! :-)
Mitt liv, min kärlek, min underbaraste lille son. Tänk om alla va som han? Då skulle minsan världen se mycke annorlunda ut.. :-)

Nu ska de ses film, lovely!! Tjingeling bloggen, ses en annan dag!! :-D

  <--Buuspojken!!

 <--Stadsdrakar överallt.. :-)

/Mariana

Postat den 2008-09-28 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar