Från freda ti månda hinne mycke hända.. Hehe0

Som vanligt så rusar tiden iväg som vanligt, måndag igen och jag e faktiskt ledig.. Mm, de e faktiskt sant! :-) Har haft en riktig slappdag efter ännu en helg me bus, hehe..
Jag o Linus ha myst, varit oense och tjusas typ heeela dagen. Såå himla underbar liten kille har man, kunde ju inte fått haft de bättre. Sen finns de ju alltid annat man skulle vilja ändra på, men de få man ta eftersom. Inget går ju att förändra på en natt/dag tyvärr.. :-/ Men men..
Hade en supertrevlig kväll me alla roliga o mysiga människor däruppe och såklart så spelade grabbarna kvällen lång. Jaa, menar ju såklart "The Hatchbacks".. Duktiga faktiskt, å när Tomas började sjunga Johnny Cash´s låtar höll jag på dööö... Shit, va lika de lät.. Röös ju inte bara på armarna, utan rysningarna åkte igenom HELA kroppen!! Ojojoj, fräänt!! :-) Hehe..

I veckan händer inte specielt mycke, ska som mest jobba.. Fast till helgen blir de dop, lille Alfred ska döpas in i kyrkan! De ni! Skoj Skoj, så de blir ju en tripp uppöver ti västra igen då. Aldrig fel de heller, skulle ju kunna bo där. Så mycke trivs man när man väl är där.. :-)
Aja, struntsamma.. Kommer nog aldrig bli så man flyttar dit endå.. :-( Jaa, om man nu inte tar saken i egna händer då såklart..  Ho ho..

Idag fyllde Linus kompis Elma 2 år, stora tjejen! Vi hade köpt Pippi o Herr Nilsson till henne som små dockor. De va så himla kul o se hur hon verkligen gillade dem också, kramade om dem direkt o gick runt med dem. hihi..

Slänger in lite bilder så ni ser hur vi haft de idag.. :-)

   <-- Elma 2 år!  Stortjej nu! :-)

  <--Min gullefis för några dagar sen. Väskan me såklart! Hehe..

Hmm, ja vad ha hänt annars då..? Joo, jag har fullt bestämt mig för en tatuering på vaden/smalbenet. Har hittat den rätta och nu känns de som de e dags. Ha länge velat haft en och nu när jag väl ha hittat den jag vill göra om litegrann o ha på benet så måste man ju så till direkt. MEN, har inte ringt o bokat tid ännu. Ska väl försöka göra de snart å.. Hehe, seg som man är!!

Nu har ju äntligen Idol kommit igång igen och jag har redan hittat 2 favoriter... Denna Anna Bergendahl som hade en sån helt sjukt underbar röst och sen så ha vi ju en annan kille som heter Lars Eriksson, ojoj, dessa kommer ju blir hur stor som helst utan ens Idol.. Lyssna gärna om ni inte nu ha gjort de redan, vilka röster!!!



 

Mm, ni förstår väl va jag menar..? :-)

Nää, kanske dags o fixa lite inför morgondagen. Linus ska på dagis igen o jag ska jobba.. Ååh, tänk om man kunde få ha semester igen? Haha, jaaa, ibland känns de faktiskt som man skulle behöva ha de varannan vecka.. Haha..

Hoppas allt e fint me er alla som läser, vi syns snart igen!! Tjingeling!! :-)

/Mariana

Postat den 2008-09-15 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar