ÄNTLIGEN!!!0

Äntligen är det söndagen jag längtat efter, söndagen som man skulle jobba, pack o fixa o trixa på. Tyvärr så började den inte riktigt som jag tänkt mig, men än sålänge så har jag överlevt dagen.. hahaha... Ha gått me ett leende på läpparna idag o tänkt på både de ena o de andra så man nästan fnissat till en del.. Hihi..
Imorgon bär det av, enda ti Afrika ska vi så resan kommer va seg. Fast de e klart, de tog ju bara typ 5 timmar o flyga så ska väl kanske inte klaga.. :-) Tro Linus komma klara de utmärkt, bara han ha en lugn mami o pappi breve sig så ska nog allt gå superbra!! Tro ni inte? :-)

Nu i veckan ha de varit jobb för heela slanten, ha jobbat 56 timmar så känne mig ganska nöjd me att åka o njuta av ledigheten nu. Så ojoj..
Igår va jag på grillfest o hade superskoj! Träffade en del gamla godingar o en del som man se ganska ofta. Himla najs! Så himla kul.. Massa funderingar nu rå... Hahaha!!! Vad hände? oh oh oh... :-)

Linus klippte sig idag också förresten!! Mitt finaste lilla hjärtegull, sååå FIN han e alltså! Tog ju såklart en massa bilder på godingen, så lägge dem här nedanför.. :-)

Nää, nu ha väl inte jag egentligen tid me o sitta här. Måste ta hand om tvätten, stjäla lite stuff av syster yster o sedan lägga mig som en jättesäääl i soffan!! Dåligt najs då!! Ojojoj... :-)
Så hinne jag inte blogga imorn så åke jag neröver emot varmare breddgrader, Egypten here we come!! Ooooh!!
Tråkigt bara att de e såå himla fint väder här hemma också, men de e väl så de ska va.. Bara för att lixom!! Hehe...

Ha en suuuperbra vecka nu här hemma! Jag/vi ska ha de sååå himla skönt o både äta o dricka gott i en vecka nu, såå härligt!! Tjingeling på er!!! :-)

   

  

Mumsbiten min!! Pose framför spegeln...? Undrans ja vart han kan ha fått de ifrån.. :-) Hahaha...

/Mariana

Postat den 2009-04-26 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar