Lördag..0

Japps, då va de lördakväll å här sitter jag! Linus sussar gott efter en dag me massor av händelser.. :-)

Började dagen med att besikta bilen uppe i västra, 3 st 2:or!!! Åååh, gissa om man blev less? Men hade iofs räknat me det eftersom de ha låtit lite från vänster framhjul.. Men men.. Ska verkligen inte ta tag i de innan utlandsresan, utan de få bli efter vi kommit hem o så..
Sen efter besiktningen så åkte vi o hälsade på min bästaste moster, Johanna o Janne.. Där bjöds det på fika o sedan åkte vi o kikade på stugan. Eller ja, de va ju trimbingo men hade själv inte tiden att kunna gå. Vi skulle ju neröver stan igen.. :-)
Väl nere i stan så åkte jag o fisen bort till Rickard, Everlyn o Emma. Jaa, alltså Everlyn e Rickard´s lilla PRINSESSA o Emma e hennes mamma.. (tänkte för er som inte vet) :-)
Busungarna busade på och sedan käkade vi gott, röding o öring stod på menyn. Och shit va gott de blev, underbart!! Blev mätt som bara tusan o hamnade i berömda "paltkoman"... :-/ Slöade av totalt där borta i soffan o sen efter jag kom hem så blev jag ännu mer seg. Men fastnade såklart framför dumburken åter igen, såå typiskt!! Fast inte ett dugg ovanligt!! Haha..  Linus däckade ganska snabbt efter vi kommit hem, ganska nöjd han efter dagen.. Min älskade skatt!!

Igår så hade jag o Linus en helt underbar o skön kväll tillsammans, vi såg Så ska det låta och sjung o dansade här tillsammans. Sen så blev de ostkrokar o mys i soffan.. Fast kvällen slutade allt annat än bra.. :-/ Vi busade lite o Linus sprang runt här, in i köket o öppnade frysboxen (vilket han inte får göra såklart). Jag efter o jagade busfisen, å han sprang.. Sen så medans jag skulle stänga frysboxen o kom in i vardagsrummet så såg jag bara att han flög... Neeeeej, skrek jag!! Rakt ut!!
Han ramlade rakt in i kanten på bordet, åååh, stackars liten! Så efter lite kylning o baddning med vatten så la sig bulan lite o nu ha han "bara" ett jack i pannan.. Men de såg ganska illa ut där ett tag, även fast de gick bra..

 Lillfisen min... :-/

Det slutade i alla fall med att jag mutade honom me lite godis o festis så han skulle hålla sig vaken ett tag o sedan så somnade han i princip i mina armar. Bar in honom i sängen o bäddade ner honom, ville inge annat än o bara ligga o titta på honom. Han e ju sååå fin min lilla söötfis!!

Imorgon ha vi inga planer alls, eller jo, massa mys o ha en lugn o skööön morgon här hemma... Hehe.. :-)

Sen ska vi nog åka o handla lite o sen bara mysa järnet igen. Håller tummarna för att de blir fint väder imorn igen, så man kan gå bort ti lekparken o sitta o sola o Linus kan leka... Är de dåligt väder elle mulet imorn så blir de bakning här hemma, måste testa lite nya grejs. Mumma!! :-)

Såå himla skönt o va ledig sånna här dagar, bara få sitta i solen o få ny energi är ju helt fantastiskt!

Hmm, undra om man ska börja fundera på refrängen..? Sova lite o va mer pigg imorn me prinsen.. Mm, de ska jag nog! Men först måste jag ju ge er lite pics från dagen o gårdagen!

  <---Livsnjutarn! :-)

  <---Bustrollen stökar ner!!  Hahaha..

  <---Rickard me sin sötaste lilla Prinsessa!! :-)

  <---Pappan, Mamman o Prinsessan Everlyn!!  Hihi..

Ojoj, nu blir klockan sådär mycke igen.. Ooooo... Natti Natti..

/Mariana

Postat den 2009-04-18 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar