Julshow idag!!1

Japps, idag va de dags för julshow på dagis. Såå himla fina tomtar, stjärngossar, lucior och pepparkaksgubbar kom utgåendes från dagiset! Sjung en massa fina sånger gjordes de och alla vi föräldrar och andra närstående stod som mest och bara njöt av det underbart fina uppträdandet! Man blir ju för stollig! :-)
Dock så ville min son absolut inte vara med i tillställningen, han ville som mest hålla fröken Gunilla i handen för att sedan stå med händerna på ryggen o spana på allihopa. INTE EN TON tog han!! Hahaha..
oooh jaa, sa nog inte bara en gång, utan säkert två tre ggr att han va lik sin pappa. Tjurig som få och vill absolut inte stå i centrum! Annat de än va jag ville när jag va liten, och även nu ibland dessutom! Hehe..
Men lilleman va endå den finaste av dem alla enligt mitt tycke såklart och jag/vi tyckte han va duktig nog som stod där stilla och va med även fast han egentligen inte ville.. :-) Min lilla gofis!!

 <--Väntade ivrigt!

 <-- Såå fiiina!!

 <--Ser ni lilleman? Hihi, på sidan..

 <--Sen posar han gärna! :-)

 

 <--Självklart ville mormor va me o se!

 <--Linus me mami o papi!

 

 <-- Familjen Persson Lillbåsk!

Nää, vet ni vaa!! Måste krypa ner ti sängs nu innan man somnar sittandes.. :-/

Imorgon är en ny dag me massor av nya härliga möjligheter!! Natti Nattiiii!!!

/Mariana

Postat den 2009-12-08 i Allmänt | Trackbacks ()

Postat av Jessica den 2009-12-09 (18:33:03) http://iamjessi.blogg.se/

Lilla tomten så fiiin! Synd dom inte hade luciafirande på fredag också, jag är ledig hela fredagen så tänkte höra med er om man fick följa med.:-( Hoppas lilla tomtenissen kryar på sig efter sprutan. Kram kram!

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar