Underbart fint väder...0

...Å en massa mys me lilleman! Kan det bli bättre?? Hmm, näää tror faktiskt inte det! Han e såå otroligt söt o gullig denna lilla kille. Att han har sina vrånga sidor hymlar jag inte om, men de mesta han gör e ju såå mysigt så man nästan går under.. Hehe.. Gullunge!!

Idag så vaknade vi ganska sent, eller ja, klockan 8. Då tog vi o myste i soffan o såg på Byggare Bob åter igen! Snacka om att man kan bli ganska less på dessa filmer ibland.. Ojoj.. Men huvudsaken Linus e nöjd så... :-) Han tittar ju absolut inte hela tiden heller, vill helst springa runt o göra en massa annat. Spela boll, kasta grejer o div annat.. Hehe.. :-)
Förut så tog vi och klädde på oss våra täckkläder o gick ut i det fina vädret. Linus ville åka skidor, så vi tog fram dem o gick bort till gångvägen o tog på han dem. Söötfisen! Han stakade på me stavarna, de gick ju inte fort om ja säger så.. De gäller o ha tålamod säger jag bara.. Snigelfart framåt.. Hahaha.. Men ha va ju såå gullig, enda tills han ledsnade.. Vilket va ungefär efter 100m.. Hihi.. Då blev de bara stavarna ett tag, sen ingenting alls.. :-)

Vi gick en sväng till lekparken också som ligge här mitt i granlo ungefär.. Såklart bara vi där, lite tråkigt faktiskt. Men de e ju så när inga andra e lediga samtidigt.. :-/  Lekte på en massa där så t.o.m. jag blev blöt om baken, typiskt! Men snön e ju så nu.. Mysigt som fasen!! :-)
När vi väl skulle gå hemöver igen så kom min syster o sa hej, Linus skulle visa va duktig han va på o åka skidor. Men gav även upp då, knasfisen! :-) Surra på lite me henne o sedan hem o värmde käk åt Linusen, han åt hela 2 portioner.. Fattar inte, men han ha börja ätit som en galning.. Måste göra sig av me en massa hela tiden.. :-)

Slänger in lite pics från våran utedag... :-)

   

   

 

Jaaa, jag vet de blev en massa bilder på bara nån timme.. Men de blir så när man tar fram kameran o Linus bara skriker meeeeraa!! :-D Tro han gillar att bli fotograferad ibland.. :-) Hihi..
Vi ska nog ta o gå ut en sväng på eftermiddan också, Linusen sover just nu o jag myser på balkongen.. :-) Mm, sitter faktiskt på en stol me datorn i knä... Haha.. Där ser ni, inte utan min dator!! Hahaha.. Desperat eller?? Näää!! :-/
Skulle egentligen iväg o gratta Jennifer som fyllde år i fredags o sen hälsa på några andra, MEN ingenting blev av. Så då få jag o Linus passa på o mysa massor me bara varandra istället.. :-) Vilket inte är helt fel såklart.. Men men.. :-) Hehe

Jaha, annars då? Hmm, vad händer egentligen.. Joo, igår så jobbade jag endast fram till klockan 11.30. Sedan hem, tvättade en maskin o sen fick vi besök. Av en gammal kamrat ifrån den gamla goda tiden.. :-) Va supertrevligt me besök o kidsen våra lekte faktiskt förvånansvärt bra tillsammans även fast de båda verkade vara ganska vrånga.. Haha..
Gulligt o roligt! Smaskade köttfärssås o pasta ti middag o sen blev de inte så mycket mer.. Slappa soffa o la mig tidigt.. Fast såklart bara för att man lägger sig tidigt så kan man bara INTE somnaaaa... Blir galen på sånt! Elende!!

Nåja, de va lite av våra händelsrika dagar. Snart är det helg igen och jag ska jobba hela helgen.. :-/ Linus ska ner till pappsen redan idag o jag ska besikta bilen imorn.. :-( Usch, hoppas de går bra!
Ikväll blir de lugna puckar, ska träna lite o sen blir de nog bara som mest ingenting!! Ganska skönt!! :-)

Ha de fint bloggers så ska ja sooola vidare!! Myyyys!!   Tjingeling!!

/Mariana

Postat den 2009-02-25 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar