De går åt de bättre iaf.. :-)0

.. Mmm, allt går åt de bättre. Skönt tycke jag, för inatt ska jag banne mig soooova!! Usch, vilken natt och dag de ha varit.. :-/ Fast hade turen att Magnus kom o myste me Linus en stund så jag kunde åka på apoteket o handla lite mat o mera glass åt lillfisen.. Typ nästan de enda han äter just nu, men hellre de än ingenting alls.. :-)
Bästa för att han ska må bra såklart!!!
Fick iaf inte komma in på vc, svaret jag fick var att de va sjukan som gick och att det bara var att avvakta.. Mm, just de.. Allt dom har att säga är att man ska avvakta bara för att slippa ta emot en.. Less blir man!! :-/
Jaja, ville ju bara att de skulle lyssna på lungerna hans eftersom han lät såå rosslig.. Tur att han verkade piggare... Annars hade jag nog ringt o terrat dem imorn igen som tusan.. Hahaha...

Såg precis reklamen om Victoria´s nya serie som heter "My perfekt life".. Lite nyfiken blir man ju så kanske ska kika en sväng på den sen.. Börja ju snart endå, å verka ju inte som att jag kan somna riktigt än.. Sällan!!

Till helgen skulle jag vilja åka en massa skoter, sugen på de. Men vi få se hur Linus mår och hur pass frisk han blivit.. Kanske himla dumt att dra ut han på en tur, men att provåka hemma på morfars gård går ju säkert himla fint de.. Hehe..

Nää, dags o pysa. Orka inte sitta o få fyrkantiga ögon idag igen... :-S  Hahaha..

Ha de fint!!

/Mariana

Postat den 2009-01-20 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar