Ledigt o bara jäsning..0

Japps, de ha varit dagens tema.. Jääsa i massor o bara va, uundebart ibland faktiskt. Jobbade igårkväll ti 22, sedn gick jag ner ti Magnus o Linus imorse när Magnus skulle åka på jobb.. Sen så somnade jag o lillprinsen om, myyys!!
Kom sedan på att vi skulle ta en liten tripp utöver ti Laila o Kevin, söötfisen! Blivit heela 3 månader redan, jisses! Snart e de dags för dop för honom också, mysigt! Dit ska vi såklart, men de dröjer några veckor tills dess.. :-)

    Mmm, godingen Kevin o MIN Linus!! :-)

Nu ska jag iväg o trixa lite... Avslutar me lite skoj, pics on my self... Hihi...  Tjingeling!!

   Bye Bye!!!

I helgen blir de jobb för heeela slanten, så komma bli lite osynlig IGEN!!! Oooops.. :-S

/Mariana

Postat den 2009-01-28 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar