Grillning o mys vid klubbstugan!0

Japps, då va de äntligen helg igen! Just nu sitte man här hemma hos moster i Ljunga efter en heldag ute, haft tokmysigt o Linus va helt slut när vi kom hem. Så just nu sover han en liten stund eftersom de vart lite sömn utomhus idag.. :-/ Typiskt! Men vill ju att han ska vara vaken ett tag ikväll så han kan va me o bada lite. Hihi, jaaa de e sant. Det blir badning i tunnan!! Har smörat för Jan heeela dagen vill jag lova, å när vi hade kommit hem så va de första han gjorde att börja elda.. Mmm, myyys!!

Se här...Här ska vi bada ikväll.. :-)      Mm, riktigt najs!!

Veckoslutet kan bara inte sluta sämre, eller hur? Ha ju haft en ganska bra vecka denna gång måste ja säga.. Förutom att man varit trött som en gnu, men humöret ha iaf varit på topp. Kanoooners!! :-)

Tog en massa fina bilder på barnen också, söötungarna!! Linus, Stina o Viking.. Jaa, Sixten va också med. Men han sov som mest så honom fick man aldrig hinna me o snusa på.. Typiskt!! :-/

   

   

Mumsbitarna som man bara inte ledsnar på!! Ååh... Gullfisarna!! :-)

Slänger in nå bilder från igårkväll å när jag o Linusen nästan nyss hade kommit upp.. :-) Så ni få se min nyfriserade lilla snygging!! Haha!!

    Min bästaste lilla kille!!!

Nää, nu kanske det är dags o kila vidare. Känne mig sååå lat just nu, ha sutti här jag medans Disa o Johanna fixat maten.. Hmm... Liten latmask som sitter fast i baken tro ja..? Haha, eller? Mmm..
Såå ska ta o grejsa lite me nå annat eller hjälpa till om de behövs de kanske..? Sen blir de baaaada!!

Tjingeling!!

/Mariana

Postat den 2009-03-07 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar