Sååå nöjd!!3

Mmm, så nöjd är jag! Äntligen så är allting som har med utlandsresan att göra bokat.. :-) Tåg, hotellrum natten innan avgång och natten efter hemkomst.. Allt för att underlätta resan o få ut så mycket som möjligt av semestern.. Skulle bara kännas jobbigt o åka bil när vi fick tag i billigt tåg för endast 650:- tur och retur.. :-) Lovely!! :-)
Så den 27:e April drar vi först ner till Stockholm, sprättar en cider o sover på arlanda. Kliver upp tidigt eftersom flyget emot Egypten går klockan 07,05 på morgonen.. Hihi... SOM JAG LÄNGTAR!! Sool, värme, bad me Linus och en massa slappa o mys så långt bort hemifrån som möjligt!! Underbart!!! :-)
Kommer hem en vecka senare, eller ja nästan.. Rättare sagt den 5:e till Arlanda och sover kvar där till den 6:e Maj o åker vi hem tidigt på morgonen.. "Rest and Fly" ska vi bo på, bra priser o helt perfekt nära ut till gaterna.. :-) Hehe..
Såå sola o bada me massa pina colada... I Röda Havet... Hihi... :-D
Åsså är de all inclusive hela veckan, mums fillibabba.. :-)

   

Mm, just precis.. Kommer bli hur bra som helst jue.. Njuta som en toka därnere o sola o bada i massor.. Hihi..

MEN, nu är det ju vinter här hemma och de e ju underbart de med. Ha ju nämt för er att vi drar uppöver emot fjällerna nästa helg, skojsigt! Ska bestämma vad vi ska göra för mat o ta me oss nå nästa vecka.. Tro ja ska ta me mig o göra en mumsig köttgryta...:-) Älskar att göra de.. Hehe.. Blir ju såå god!! Ha ju mamsens recept så ska väl ge henne all beröm för den.. Hehe.. Mamma kan hon!! :-D
Ska ta o gå igenom skotern också o se om de e något som kanske måste fixas till den innan avfärd också, fast är de nånting så finns de ju som tur e folk runtommig som kan.. Hehe..

Till helgen va de ju egentligen dags för angling, eller ja, inte vi då. Jag o Linusen tänkte ju komma o kika lite bara. MEN, med min vanliga tur så blev den inställd... Sååå... Tror faktiskt de blir västra endå för mig o lillprinsen, bara få mysa o ta de lugnt däruppe gör livet så mycket mysigare.. Love it!!!
Som sagt måste ja surra på me min kära moster så kanske vi kan bada lite kar endå.. Nu när de inte vart nån angling så kanske de e mer möjligt...:-) MEN, kanske lite tidigare denna gång.. Hahaha...

Jaja, längta hit o längta dit... Dags o köra dessa veckor innan dittan o dattan nu först då.. :-) Ska ta o gö lite nyttigare grejjs nu än o sitta vid den här dumburken!!! :-/

Tjingeling!!!

/Mariana

Postat den 2009-03-03 i Allmänt | Trackbacks ()

Postat av Sara den 2009-03-04 (21:48:50) http://guldbrands.blogg.se/

Vart i Egypten ska ni fara då? Sköööönt med lite sol. Längtar tillbaka nu när jag ser bilder....SUCK!

Postat av Mariana den 2009-03-05 (18:42:44)

Åker till Hurgada (elle hu de stavas.?).. :-) Ska bli riktigt najs alltså.. Hehe..

Postat av Ellinor den 2009-03-09 (09:52:44)

Jo, nu har jag hittat hit åxå =) egypten är najs! Varit i Hurghada jag med. Är några år sedan, så det lär väl se annorlunda ut nu, men det var fint! Skönt att flyta runt i röda havet =) Fast passa dig för befolkningen, dom gillar brudar...Åsså vill gärna taxi chaufförerna lura en, så håll i pengarna och va säker på hur mycket du ger dom i betalt! Kan ju ha ändrat sig som sagt, men så var det då! Hoppas ni får supermysigt!

Kram

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar