Vill ha fjäll nu!! :-)0

Nästan så man kan säga att fjällvärlden ha kommit enda hit ner till Sundsvall.. Som det snöar alltså, tar det aldrig slut? Hehe.. Visst e de mysigt, men inte alltid när man inte alls är beredd på de.. :-/ Fast så är de.. Snart tinar snön o då längtar man tillbaka till den..

Jag som ska till fjällvärlden tycker ju inte alls att det är fel att de snöar just nu om jag ska va ärlig.. Underbart me nysnö o sedan en massa sol uppe på topparna däruppe. Mysa ner sig i en snögrotta o soola järnet!! Jaaa, när man inte dundrar fram på skotrarna såklart!! :-D Hihi.. Alldeles egen ska jag ha, fick låna M:s skoter. Mycket snällt!! :-)
Ska knäppa en massa kort o filma en hel del, så ska uppdatera er så fort jag kommer hem igen.. Haha.. Jaaa, för ni e väl nyfikna va?? Hahaha...
Åker redan imornkväll så vi är uppe och har heeela torsdagen på oss också för att åka "skojtran"!!! Haha!!

Tänk er... Jag, han, han och han... Mmm, precis. De e jag o grabbsen!! SOM VANLIGT!!! :-/ Fast medger att vi faktiskt ha himla skojsigt ilag just vi som åker.. Hehe.. Ha haft en del resor tillsammans förr i tiden (innan barn o sambo-livet), och hade det superkul på alla resorna!!
Kommer bli helt fantastiskt o vi ska mumsa go mat o spela kort o dricka kanske en eller två mumsiga cider.. Hihihi..

Hoppsan, nu vaknade visst lilleman till. Dags o mysa ner sig me honom litegrann... Stackarn ha mardrömmar... Hua, lillfisen min!! :-)

Natti Natti o ha ett uuunderbart veckoslut, för de ska jag ha!! Hehe... Bye Bye

/Mariana

Postat den 2009-03-10 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar