Vill hem nu...0

Som jag längtar hem just nu, min lilla fis är ju bara fööör gullig! När jag pratat me honom de här dagarna medans jag varit i Sollefteå så ha han varit så himla gullig. Om jag sa: "-Puss puss gubben, mamma älska dig!" Så har han svarat: "-Mmm, puss puss gubben"... Söötunge!! Han sa samma saker som jag.. Hehe..

Idag känner jag mig ganska nöjd på att både vara borta och sova borta, nu blir de länge till nästa gång. Eller ja, i alla fall från Linus. Om jag ska nån fler stans så måste jag bara ha med honom, står inte ut med att vara så långt ifrån honom nå mer just nu.. Hua...Saknaden blir för olidlig.. :-/

Annars då? Hmm, joo är ledig nu fre-lör-sön. Vilket känns helt underbart, kommer ta vara på varenda sekund som finns att bara mysa järnet me lilleman. Imorn måste vi dessvärre "putsa" upp skotern som blev lite skitig efter hemfärden i söndags.. Eftersom M är lite petig me de där så är de ju självklart att jag putsar till den tills han kommer o ska ha den.. Givetvis!! :-) Så imorn blir de en dag uppe i Kovland o fixa de, sedan sola o åka lite kälke.. Myyys!!

Nää, kanske dags o återgå till sista timmarna på kursen innan de e dags o packa in sig i bilarna o åka hemöver igen..

Tjing sålänge så blir de mer skriva i helgen.. Bye Bye

/Mariana

Postat den 2009-03-19 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar