Åååååh...0

...Vilken uunderbar daaaa´!!! :-) Solen skiner, provet är lämnat o nu sitte jag åter här framför dumburken.. Ska försöka få bort lite krafs som skulle behövas bäras upp på vinden, men ooorrkaaa!!
Jooo, jag ska faktiskt!! Tro de eller ej, de måste fixas.. Och när ja endå är isolerad i mitt eget hem så kan man väl lika gärna fixa o trixa me lite sånt då, visst? :-)

Synd att de blåser som sjutton ute, annars kanske man iaf hade kunnat sitta på balkongen o kikat lite. Jaa, precis.. På mina fina ståtliga möbler som jag inte har skaffat än.. Haha.. Men ja skaaa!! Men de lixom sitter fast nu lixom, finns så mycket som ja skulle behöva fixa så vet inte vart man ska börja.. Men men, allt har sin tid!!

Ha sutti o kikat på tradera en massa å där kan man verkligen fastna, så ojoj.. Hur mycket najs som helst och bara alla barnkläder vill man ju handla ihjäl sig på. Hittade lite fint åt Linus å billigt vart de också!! Haha!!
Åååh, vilken underbar daaaa´!!! :-D

Nää, dags o trixa lite o vänta vänta vänta också såklart... Iiiihh...

Tjenixen!!

/Mariana

Postat den 2009-05-14 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar