Vilken bra dag...0

.. Det är just idag!! Vaknade av att Linus smekte mig på kinden o bad mig vakna, han ville mysa så då gjorde vi det en stund. Sen va de full fart, upp o hoppa o leka loppan.. Precis som de ska va!! :-)
Sen så ha vi bara jäst i soffan, kikat på Emil o nu står lilleman o väntar på att badkaret ska fyllas.. Dags för baaad!! :-)  Sen blir de lite vila o efter de ska vi nog ut o spana lite, i bilen som äntligen (måste jag väl säga) fått på sig sommarsulorna.. Snyggaste v70:n i stan nu iaf!! Iiih... :-)

Ikväll ser jag fram emot ännu en tjejfilm, hyrde några igår och hann se en av dem. Tänkte se den andra också, men kände att ögonen gick i kors där ett tag så de bästa va nog bara att kasta ner sig själv i sängen.. Hehe..

Längtar till de blir freda igen, då är de dags för Go Getters ute i kvissle, lovely!! Syster yster ska me på lite galej, komma bli tokbra tro ja!! Dock kommer inte alkoholen att flöda som sist. Nää, usch o fyy!! Ganska mättad på de måste jag säga, magen ha varit pajj nu i 2 dagar o ha fortf inte rättat till sig.. Men men.. Tro faktiskt inte bara att de hade me lördagskvällen att göra.. Måste ha ätit något eftersom de inte bara är jag som ha blivit dålig.. Sååå... :-/

Ojoj, nu börja vattnet i karet bli färdigt. Dags för mig o lilleman o studdsa ner i karet, mysigt!! Hihi..

Jag har ju vääärldens underbaraste o bestämdaste son just nu, alltså inte alltid en dans på rosor. Men absolut den som mest får mig på topphumör e just han. Kan de bli bättre..? Nope, kan inte tänka mig de faktiskt!! :-)

Herrrååå

/Mariana

Postat den 2009-05-12 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar