What a day.. :-/0

Idag ha dagen varit som en dimma, magen ha varit helt paj o sömnen ha varit hur skön som helst.. När jag hämtade hem lilleman från dagis så va de dags för käk tyckte jag, så kastade ihop lite köttfärssås o pasta. Helt sjukt god vart den idag.. Mums!! :-)

Har många funderingar nu, det kommer tjat o gnat från olika håll och jag blir alldeles vimsig. Varför kan inte bara livet vara en dans på rosor? Tur att Linus finns som verkligen lyser upp min tillvaro...
Eller ja, så illa är det väl verkligen inte. Man orka hålla på o lyssna på tjat o gnat... Njaaeee, tro inte de va..?

Imorgon ska jag o min älskade lilla prins ha en riktig mysdag, kanske åka nånstans me cykeln o lite fika o mysa på utomhus.. :-) Jaa, d.v.s. om de blir fint väder... Inte alltför säkert, men men..
Blir de dåligt väder ska vi nog åka o kika på lite möbler som ska förgylla min tomma sovrum, står ju lixom bara en säng rakt upp o ner.. Kanske vore najs o göra iordning de nångång å. Blev ju så att alla mina överblivna pengar hellre fått gått till resan som vi va på, men nu jäklar ska de göras iordning.. :-)

Annars då..? Hmm, jaaa.. Som sagt, hoppas allting får en vändning så man kan vara sig själv för en stund.. :-)

Dags för jääsning o läggning av lilleman.. :-) Tjingeling!!

  <--Duktig liten kille va..? :-)

/Mariana

Postat den 2009-05-11 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar