Första filmklippet...1

...De ha jag minsann lyckats med precis!! Hihihi..

Hittade ett program i datorn förut, haha, så nu ska här produceras.. :-)  Såklart blir de massa på lilleman som ni förstår, men de e ju lika skoj de!! :-)

Vänta ska ni få se!! :-))

Jag menar, jag är ju en KARLSSON i botten å Linus har ju såklart Karlsson i sig också även fast han heter efter pappa sin... :-) Hehehe..  Lägg märke till vad som sjungs i sången och vart det hamnar på klippet, alltså vilket kort som just då visas..
Tyckte de vart ganska fränt ja, haha, "hurra hurra hurra"...



Nää, de få bli allt för idag.. Nu e de dags för linus o fota mamma tror han.. Haha.. Han vill ju också såklart!!

Tjing folket!!

/Mariana

Postat den 2009-11-24 i Allmänt | Trackbacks ()

Postat av Linda den 2009-11-24 (22:00:29) http://lindaloo.blogg.se/

ÅÅÅÅÅHH VAD FIN HAN ÄR !! underbaraste ungen i världen ! stoltast moster !

Jag vill också ha massa foton på han ! Var länge sen jag framkallade nu. kram kram

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar