Balkongfix en tjusig tisdag som denna.. :-)0

Yes, idag är de gjort!! Äntligen!! Som jag har gruvat mig för att rensa bort de fula, döda, hemska blommorna som varit kvar sedan sommaren. Men nu e de klart! Stack iväg på plantagen o köpte lite ljung o fixade det fint på en o samma gång, lika bra de, annars dröjer de väl ett par veckor till innan man tar sig an ngt igen.. Hehe..

Och resultatet: ----->



Mm, visst vart de ganska tjusigt? :-) hehe.. Farmor inspirerade mig igår, den gamla damen kan hon! Så när jag vaknade idag visste jag precis vad jag skulle pyssla me..

Men nu e de dags för o fixa sig iordning inför en maskerad på dagis o fika me föräldrarna, sen e de dags för jobb heeela kvällen.. :-/ Fast måste säga...Idag ha de varit en fantastisk dag för vila o pyssel, hade verkligen längtat efter denna sovmorgon!! :-)

Måste kila... Tjingeling!!

/Mariana

Postat den 2009-10-06 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar