Ny vecka, nya utmaningar...0

Ännu en helg har passerat med rekordfart, och nu sitter man här en söndagskväll o funderar över vad som blev gjort denna helg... ;-) Hehe.. Mumsar morötter o dip o spanar på Wallander samtidigt! :-)
Hade en superskoj kväll igår, verkligen tokmycke folk på Ääävenjoo igår o massa gamla goda vänner sprang man på också! Kunde ju inte blivit bättre!! :-)
Hoffmaestro va superbra o heeela Aveny gungade!! Superduperkväll alltså som ni kanske förstår!!
Jobbade dagen igår, så va ganska seeeg där på småtimmarna inatt. Inte den bästa kombinationen att först jobba o sedan utgång, men va gör man då? Fast de blev ju super endå!! :-)
Att man sen träffar vissa som gör att kvällen blir till de bättre gör ju inte saken sämre heller, att få finfina komplimanger o få känna sig lite mer speciell gör inte heller saken sämre!! Sååå lovely!!  hihi..

Idag ha vinterdäcket åkt på skrutten till bil som jag har, så nu kan jag o lilleman i alla fall åka säkert! Hehe.. Jaa, ni kanske undrar varför ja skriver skrutten..? Men ha ju verkligen en skiiitbil, men vafasen, man ska ju bara frakta arslet i den!! Men SKA köpa en ny, men kan väl slita ut den här så länge som de går. Bara bättre att spara lite mer slantar till en ännu bättre bil.. :-)
Tack förresten snälla M som hjälpte mig snabbt o enkelt me o få på däcken, såå tacksam att man kan hjälpas åt.

I veckan blir de jobb i massor, ska jobba varje dag heeela veckan. Huhu! Så lilleman får också en ganska tuff vecka.. :-/ Som tur är så får han åka o vila sig hos mormor nästa helg o jag åker o vilar upp mig på hotell i Stockholm! De är äntligen dags, veckan som jag ha längtat efter i evigheter!! Syster (linda), jag o Helena ska ses o umgås i massor. Se på musikal (Buddy Holly), som för övrigt kommer bli huuuur bra som helst. Bara att få sitta o spana på gobiten Brolle gör ju halva nöjet! Hehehe..  Konstigt vaaaa??

I veckan som var så hann jag o Linus med 2 kalas som ja skrev i mitt tidigare inlägg, men idag tänkte ja dela med mig av lite bilder som vi knäppte. Supersöööta Viking o Linus, åsså på lite annat skojsigt! :-)
Köpte mig ett par stövlar häromdagen också, supersnygga om jag få säga mitt. Så igår när man va ute kände man sig superfin me fixat hår o finfina outfiten!! :-)) Hihi..  Inga pics från gårdagen, såå de få ni inte se!!

Har i alla fall gjort klart inför måndag igen, dagiskläderna packade, linus nybadad innan läggning o jag ha fått mig en uppfräschning me en dusch! Helt fantastiskt!! :-)
Ska mumsa lite mer morötter medans de fortf finns kvar i skålen o spana in filmen på tv:n! Facebook verka ju ha problem me allt möjligt nu, så de e inte ens roligt o sitta vid datorn längre.. Hehe.. Tål inte när de hänger sig precis heeeela tiden!! Grrr...

Men jaja, ska väl kanske fixa ut lite pics så ni få nå o spana på! Ska väl ta o lägga mig ti sängs också, härliga måndag e ju på ingång snart.. oh oh ooooh...

 <--Sööta Viking 1 år!!

 <--Linus sugen på tåårta!!

 <--Mumsbiten Viking igen!! :-)

 <--Från L ti pappa M.. Tokgod!!

 <--Roland o Linus busade som vanligt!

 <--Elsa o Linus bygger tågbana!! :-)

 <--Nya blommor i mitt kök!! :-)

Nää, nu ska ja ta o studsa ner i sängen tro ja.. Trött o inte de minst laddad för en måndag... Meeeen, that´s life!

Natti Nattiiii!!

 <--Ska mysa ihop heeela veckan!! :-)

/Mariana

Postat den 2009-10-11 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar