Kääär? Japps, de e ja!! ;-)1

Vet ni.... Jag är käääär!!! Jaa, de är faktiskt sant. Så kär, så kär, så käääär!! :-) Å inte e de det minsta konstigt heller.. Är så käär i min lilla kille till son, Linus!! Finns ju inge bättre än när han är här hos mig o myser järnet tillsammans med mig.. Mysfisen!
Idag ha jag varit helt slut efter jobb, men lilleman ha pysslat om mig här hemma. "-Mamma, ska jag hämta vatten åt dig..??" Åsså..: "-Mamma, jag tar fram täcket så du inte fjyyser!!" VAA?? Han är ju för söööt!!
Så nu ha jag tagit mig en varm kopp me choklad o ska strax krypa ner i sängen istället för o slöa här framför tv:n! Ska försöka sova mig piggare! Å dessutom måste jag bli piggare eftersom resan till Stockholm närmar sig me stormsteg.. :-/ Då kan man ju inte va slö o trött o förkyld när man ska ligga o jäsa på hotellrummet o sedan busvissla järnet efter snyggingen Brolle... Mm mm mm... :-)
Vitaminer, vatten o sömn är ju den bästa medicinen, så ska köra på de stenhårt heeela veckan! :-)

Förut ikväll så ringde min bästaste vän Rickard. Han ligger på akuten o väntar på operation.. :-/ Usch o fyy!! Tänka sig att en pil under knät kunde orsaka dessa bekymmer!?!? Först sjukskriven nu i en vecka, sen fortsatt sjukskrivning såklart. Vem vet hur länge de kan bli.. :-( Åsså en operation så de kan rensa rent när de ha blivit inflamation.. Jisses hur de kan gå när de vuxna grabbarna leker loss me pilar!! :-/  Ojojoj..

Nää, ska nog ta tag i kragen o kliva över ti sängen nu. Där min underbaraste lilla prins ligger.. Söötfisen ville sova i mamsens säng inatt, å såklart så tvekar man inte ti de inte.. Värme från han e ju den bästaste bästa!! :-)

Natti Natti på er!!

/Mariana

Postat den 2009-10-12 i Allmänt | Trackbacks ()

Postat av Jessica den 2009-10-14 (20:49:59) http://iamjessi.blogg.se/

Lillprinsen är så söt, har du sett finbilden jag lagt ut på prinsen? :-) KRAM!

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar