Jag skaaaa....3

...Men lusten o orken ska bara komma tillbaka... :-)

Imornbitti är de dags för jobb igen, nu ha ja minsan haft klart mina 6 veckor här i sommar. Jaja, bara till o bita ihop o tjäna in stålarsarna ti nästa års semester.. Eller ja, kan ju bli några turer me skotern ti vintern å, så kan hända att de blir någon dag då också.. :-)

Va på bröllop igår o både jag o lilleman va uppklädda me både klänning, klack o kavaj. Mm, inte illa inte! Dessvärre va de varmare än de varit på myycke länge, så man såg ut som en svettlök hela kvällen. Men va sjutton!! Man va ju inte direkt ensam.. :-O  Hehe..
Nåja, ska bjuda på lite pics från igår. Sen ska ja ta o fixa o trixa in lite andra pics från sommaren som gått. Allt från Spanien, Leksand o Furuvik o lite annat smått o gått.. :-)

Sen blire sängen o sussa järnet inför en jobbig första arbetsvecka... Jiihooo...  Tjingeling sålänge!!

 

 <--Klart lilleman ville va me också!

 <--Vigseln...

 <--Fiiinaste paret!!! Laila & Daniel

 <--Härliga tjejer! Jessica & Evelina.

 <--Go-Sara, toastmaster.. :-)

 <--Mitt bustroll o jaaa.. :-)

Nu...Dags för sooova!!

/Mariana

Postat den 2010-08-15 i Allmänt | Trackbacks ()

Postat av p den 2010-08-16 (06:37:12) http://pumzan.blogg.se/

Va fin du är stumpan :) riktigt lyyyyser!! KRAM

Postat av sara den 2010-08-17 (22:59:20)

vilka fin bilder du fick :). kram

Postat av Mariana den 2010-08-19 (09:45:44) http://marriss.blogg.se/

Tack!! :-)Kände mig lysande iaf.. Hehehe.. Ganska härligt o ha den känslan ibland.. :-)

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar