LINUS 4 ÅR!!!0

Min finaste prins har idag fyllt heeela 4 år!! :-) GRATTIIIIS på han!! ♥ 
Dagen ha inneburit massa paketöppning, härligt besök o mysiga stunder!! TACK alla härliga o goa människor som finns runtom oss.. Linus e supernöjd över dagen och kunde knappt släppa allting när de va dags för sömn..
Moster Cicci nattade lilleman o jag skyndade o få bort allt skräp o disk.. Jeeeej, nu e de som vanligt igen!! :-D

Ha varken ork el lust o blogg nå idag, men skickar ut lite pics från dagen.. :-)

Tjingeling!!  ♥ 

 <--Godingen!! ♥ 

 <--Feeestfiiin!! :-)

Ååååå, sen ska jag väl inte sticka under stolen me att jag verkligen Äääälskar att bjuda på sånt som jag själv skapat o rört ihop.. Sååå tog som vanligt o drog ihop några smörgåstårtor o en gräddtårta ti 4-åringen också!!
Rackarns va mumsigt de blev!!  Seee o LÄÄÄR!!! Hahahaha.. :-D

    <---Taadaaa!!!

Mammas o Pappas lilla ♥  är ju de som betyder mest för oss, så just idag ha vi skämt bort han riktigt ordentligt me paket o mumsigheter!! Vad gör man inte för sööötfisen?!?!
Började me o fixa på hans rum igårkväll. Sara va här o hjälpte oss att blåsa liiiiite ballonger.. Eller ja, inte så lite.. En MASSA skulle ja säga!! :-)  Såå, vi fyllde hans rum me ballonger å la sedan några paket i mitten. Sedan la vi resterande i vardagsrummet, så han skulle få öppna lite eftersom heela dagen lång.. hihi..

    Fiiint va?? :-)

Näpps, dags o umgås o ta hand om sig själv!!! Soooo long!! ♥ 

 <--Yepps!! Uuuuutan tillsatser!!
                                                                                                            HAAAHAAAAA... :-D

/Mariana

Postat den 2010-12-28 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar